Morpheus 83 Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Geplaatst: 2 mei 2005 Ik heb wel alle licenses, maar nog niet op goud, en ik moet nog heel veel drivingmissies doen en 1 special condition en 1 uit extreme hall. En nog een paar merken cups. Reageren
Samurai Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 ff nieuw leven in dit topic blazen.. Ik zal een GT site maken, wie wil me helpen?? met screens,....... Reageren
RTS Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Geplaatst: 10 mei 2005 ff nieuw leven in dit topic blazen..Ik zal een GT site maken, wie wil me helpen?? met screens,....... Ben ik btw ook al mee bezig. (.nl domein maar gaat niet echt hard) Reageren
commando Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Geplaatst: 10 mei 2005 (bewerkt) ff nieuw leven in dit topic blazen..Ik zal een GT site maken, wie wil me helpen?? met screens,....... Ben ik btw ook al mee bezig. (.nl domein maar gaat niet echt hard) leuk! veel succes :thumbsup: ps. weet je al hoe de site gaat heten? stuur het maar via een pb. anders is het vast reclame :huh: COMMANDO :ph34r: Bewerkt: 10 mei 2005 door commando Reageren
Samurai Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Geplaatst: 15 mei 2005 site is online, al moet er nog een .nl of een .be domein komen, en er moet ook nog veel geupdated worden. Wie de link wil, PB mij Reageren
Kraay Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Geplaatst: 15 mei 2005 site is online, al moet er nog een .nl of een .be domein komen, en er moet ook nog veel geupdated worden. Wie de link wil, PB mij ik heb je een pb gestuurd, maar ik krijg niks terug <_< . Zit je inbox niet vol ofzo :unsure: . Maar kun je hem niet beter bij je profiel zetten en dan website Dan hoeft niet iedereen je een pb te sturen. Reageren
Samurai Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 (bewerkt) site is online, al moet er nog een .nl of een .be domein komen, en er moet ook nog veel geupdated worden. Wie de link wil, PB mij ik heb je een pb gestuurd, maar ik krijg niks terug <_< . Zit je inbox niet vol ofzo :unsure: . Maar kun je hem niet beter bij je profiel zetten en dan website Dan hoeft niet iedereen je een pb te sturen. nee, maar ik was offline op dat moment.nu zet ik ze bij mijn profiel Bewerkt: 16 mei 2005 door Samurai Reageren
ErnstJ Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 Weet iemand of de muziek uit GT4 ook op cd is te krijgen?? alvast bedankt Reageren
Silverwing Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 Weet iemand of de muziek uit GT4 ook op cd is te krijgen??alvast bedankt Volgens mij niet. Reageren
commando Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 Weet iemand of de muziek uit GT4 ook op cd is te krijgen??alvast bedankt Volgens mij niet. ik denk ook van niet maar als je goed in computers bent kan je de muziek op cd's copieeren. soals ik samen met mijn oom deed. COMMANDO :ph34r: Reageren
ErnstJ Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 Weet iemand of de muziek uit GT4 ook op cd is te krijgen??alvast bedankt Volgens mij niet. ik denk ook van niet maar als je goed in computers bent kan je de muziek op cd's copieeren. soals ik samen met mijn oom deed. COMMANDO :ph34r: Jij bedoelt via emule of dat soort progammas de muziek downloaden??? Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 (bewerkt) Ik dacht dat Gran Turismo 4 de beste race game was. (dat is hij trouwens nog steeds.) Maar ik heb nu wel 1 grote minpunt gezien van Gran Turismo 4. Ik heb van de week DTM Race Driver 2 gekocht. En de besturing en de AI van je tegenstanders is veel beter dan bij Gran Turismo 4. Als ik bijvoorbeeld bij Gran Turismo 4 midden op de weg stil ga staan dan rijden die andere auto's gewoon heel hard op me af , en dan heb je een botsing. Bij DTM Race Driver 2 remmen ze af en proberen ze om je heen te rijden. Bij Gran Turismo 4 rijden alle auto's in 1 lijn het rondje. Allemaal achter elkaar. Bij DTM Race Driver 2 rijdt bijna iedereen zijn eigen race. Daar bedoel ik mee te zeggen dat elke auto een andere lijn volgt op de baan. Daardoor word de race veel spannender en val je niet echt in slaap bij een race. Bij Gran Turismo 4 viel ik nog best wel vaak in slaap namelijk bij een lange race. Bij DTM Race Driver 2 niet. Ondanks dit vind ik Gran Turismo 4 nog steeds de beste Race Game. Maar wel met 1 grote minpunt. Als de AI van de tegenstanders net zo als DTM Race Driver 2 was , was Gran Turismo 4 gewoon bijna perfect. Bewerkt: 26 juni 2005 door Mazzeltje Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 (bewerkt) En van mij mag er ook nog wel een schade model in gt4 zitten net zoals bij de codemaster racegames. zoals DTM racedriver 2. Met dat erbij en dat elke tegenstander zijn eigen race rijd, dan pas is het voor mij een perfecte game. EN het liefst had ik er ook wel ferrari's, porsches en lamborghini's in het spel gezien maar helaas. Bewerkt: 26 juni 2005 door Morpheus 83 Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 (bewerkt) Met dat erbij en dat elke tegenstander zijn eigen race rijd, dan pas is het voor mij een perfecte game. EN het liefst had ik er ook wel ferrari's, porsches en lamborghini's in het spel gezien maar helaas. Porsche's zitten er wel in hoor. Alleen dan onder de naam RUF. Lamborghini en Ferrari zitten er helaas niet in. Ik had trouwens met DTM Race Driver 2 gisteren ook iets heel moois. Omdat we zo hard reden vloog de andere auto waar ik naast reed over de kop. Door de lucht die onder de auto komt. Gebeurt ook wel eens bij de Le Mans race. Dat zie je ook niet bij Gran Turismo 4. Bij Gran Turismo 4 kun je trouwens helemaal niet op de kop komen te liggen. Bij DTM Race Driver 2 lig je zo op je kop Bewerkt: 27 juni 2005 door Mazzeltje Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Geplaatst: 28 juni 2005 Ja dat weet ik wel, maar ik bedoel gewoon echte porsches en niet RUF. Mou dat over de kop liggen hoeft niet van mij hoor, dan ben je direct uitgeschakeld om de race nog te winnen. Dat vind ik dan wel jammer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.