Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Het is vrijwel zeker dat je de textures in je txd niet de goede naam gegeven hebt, waardoor je model dus de txd niet goed kan gebruiken. Doe maar eens een dff check met de TXD-Workshop (file, dff check) op de dff van de ak-47. Alle rode kruisjes zijn foute texture namen ;)

Geplaatst:

ik heb ook een probleempje als ik die GTA 3 img. wil openen staat er:can't read file reader ! unknown file format! weet iemand wat dat betekent? alvast bedankt..

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb dff check gedaan, en bij alles staat een kruisje. Hoe maak ik dan een textuur die het goed doet? :?

Er zit nu een textuur op, maar die is van de oude M4. Hoe maak ik een passende Textuur?

Mvg.

JelleVD :cya:

Bewerkt: door jellevd

heb jij wel de originiele .TXD vooraf verwijderd?

want het kan dat zo

2TXD's met zelfde naam en als jij de originiele niet verwijderd heb dan leest de GTA VC engine nog steeds de oude aangezien originiele altijd bovenaan staan dan de gemodde bestanden (in de GTA3.IMG)

heb jij TXD workshop?

check anders de namenlijst in de lijst van de TXD als er normale letters te zien dan kan het wel kloppen maar van dat kruisjes weet ik niet zoveel af want ik gebruik het toch nooit van dat dff check XD

Bewerkt: door SWYV
Geplaatst:

Als je een txd aanmaakt, zet je daarin de textures die je wilt gebruiken op je model. Als je erop klikt en naar ''properties'' gaat, kun je daar een naam invullen. Stel dat je als texture ''metal.bmp'' gebruikt hebt, dan voeg je die toe en geef je hem de naam ''metal''. Dit doe je met alle textures. Vervolgens doe je een dff check om te kijken of alle namen goed zijn gespeld. Images vervolgens nog compressen natuurlijk (image, compress all), en zet het drop down menu'tje rechtsonderin op Vice City. Sla de txd op, verwijderd de oude dff en txd bestanden uit de gta3.img en voeg de nieuwe toe. Als het goed is moet je nieuwe gun het nu perfect doen ;)

Bedankt Wazuup, ik zal nog even uitleggen wat ik nu niet snap. Als ik een TXD heb gemaakt met bijv. een vierkant waarvan de helft rood is en de helft groen, en ik wil groen op de achterkant en rood op de voorkant, hoe kan ik dan zorgen dat dat ook gebeurt, en niet dat rood op de achterkant komt en groen op de voorkant?

Ik hoop dat ik het duidelijk heb uitgelegd,

Edit: Ik heb het al uitgevogeld, bedankt voor jullie hulp. :Y:)

Mvg.

JelleVD :cya:

Bewerkt: door jellevd
Geplaatst:
ik heb ook een probleempje als ik die GTA 3 img. wil openen staat er:can't read file reader ! unknown file format! weet iemand wat dat betekent? alvast bedankt..

hij kan volgens mij de file's niet vinden, verkeerde file.. Ofzo..

je moet maar een nieuwe download zoeken ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...