GTAFreak007 Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 ik heb een probleem met SAMI ik heb er nu momenteel 15 auto's ingezet maar als ik er nog1 wil bij zetten gaat het niet en crasht mijn spel als er iemand iets meer weet of moet ik verder doen met IMG 2.0 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 ik heb een probleem met SAMI ik heb er nu momenteel 15 auto's ingezet maar als ik er nog1 wil bij zetten gaat het niet en crasht mijn spel als er iemand iets meer weetof moet ik verder doen met IMG 2.0 Nou ik zou er eerder weer wat uithalen. Te veel mods leidt tot een snellere crash van het spel, en dat is natuurlijk niet gezond. 15 auto's zijn echt heel veel, en jouw GTA kan de 16e waarschijnlijk ook niet meer aan. Ik adviseer sowieso altijd niet teveel mods te instaleren, het spel gaat er figuurlijk kapot van. Mocht je zelf lak hebben aan mijn praat dan kun je het verder proberen met de IMG Tool, misschien heeft SAMI ook wel een limiet, dat weet ik niet. Vergeet trouwens geen back-up te maken van de bestanden die je gaat overschrijden. Wil je toch wat verwijderen dan kan dat via SAMI, die als het goed is, back-ups heeft gemaakt van de vervangen auto's. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.