mindstorms Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 (bewerkt) Hallo, Waar kan ik de yardie lobo en het hoofdkwartier van de yardies vinden? het lukt namenlijk niet M.v.g, Thomas Bewerkt: 10 januari 2007 door mindstorms Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 Hallo,Waar kan ik de yardie lobo en het hoofdkwartier van de yardies vinden? het lukt namenlijk niet M.v.g, Thomas De Yardies bevinden zich normaal gesproken op Staunton Island, meestal in Newport. Logisch dat je daar moet kijken voor de Yardie Lobo, want we gaan er van uit dat deze auto door die gang wordt gebruikt. Ik heb gelezen dat je hem ook kan vinden bij Asuka's huis, maar dat moet je zelf even bekijken. Van het bestaan van een hoofdkwartier heb ik geen idee, ik weet dus ook niet waar je die kan vinden. Die vraag zal iemand anders moeten beantwoorden. Reageren
ArticLight Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 Hallo, Waar kan ik de yardie lobo en het hoofdkwartier van de yardies vinden? het lukt namenlijk niet M.v.g, Thomas De Yardies bevinden zich normaal gesproken op Staunton Island, meestal in Newport. Logisch dat je daar moet kijken voor de Yardie Lobo, want we gaan er van uit dat deze auto door die gang wordt gebruikt. Ik heb gelezen dat je hem ook kan vinden bij Asuka's huis, maar dat moet je zelf even bekijken. Van het bestaan van een hoofdkwartier heb ik geen idee, ik weet dus ook niet waar je die kan vinden. Die vraag zal iemand anders moeten beantwoorden. Er staat geen Yardie Lobo bij Asuka's Condo, en een hoofdkwartier heb ik ook nog nooit gehoord. Er is volgens mij wel een vindplaats maar ik weet even niet waar. Mocht het me nog te binnen schieten dan meld ik het natuurlijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.