larsson244 Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 Hallo, daar ben ik weer ik heb een paar vragen over specials in gta sa Kan iemand mij de screens geven van de race suit,poleice uniform ( met CJ) doktor suit en die andere.. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 (bewerkt) Hallo, daar ben ik weer ik heb een paar vragen over specials in gta sa Kan iemand mij de screens geven van de race suit,poleice uniform ( met CJ) doktor suit en die andere.. Ik heb van elke 'special outfit' een screenshot gemaakt, en ik heb er wat extra info onder gezet. Gimp suit: Deze krijg in de missie 'Key to her Heart.' Je kan deze Gimp Suit gebruiken om te daten met bijvoorbeeld Millie om de key-card zo snel mogelijk te krijgen. Valet Uniforum: Deze krijg je in de missie: '555 WE TIP' waar je als Valet een auto vol met drugs moet gooien. Rural Clothes: Deze krijg je als je een 100% relatie hebt met: Helena Wankstein. Croupier: Deze krijg je naar de missie: 'Breaking the bank at Caligula's.' Cop: Deze krijg je naar een 100% relatie met: Barbara Schternvart. Pimp Suit: Deze krijg je naar een 100% relatie met Denise Robinson. Racing Suit: Deze krijg je naar een 100% relatie met: Michelle Cannes. Medic Uniforum: Deze krijg je naar een 100% relatie met: Katie Zahn. Bewerkt: 10 januari 2007 door -Matthijs- Reageren
Proximitus Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 Eigenlijk horen deze op Wikigta te staan. Zou ik in ieder geval zeer op prijs stellen Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 (bewerkt) Hallo, daar ben ik weer ik heb een paar vragen over specials in gta sa Kan iemand mij de screens geven van de race suit,poleice uniform ( met CJ) doktor suit en die andere.. Hier was van de week al een topic over aangemaakt: >klik hier< succes Edit: @ hieronder: wiki heeft uitgebreidde info met screens v/d kleding van Sub Urban winkels. Bewerkt: 10 januari 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
larsson244 Geplaatst: 10 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 Dank je thijs en idd.. wikigta geeft over details weinig info.. ik zou graag alle kleren van de winkels willen zien inplaats dat ik alles met loading moet proberen'.. Alvast bedankt thijs Toffe kleren .. hier kan een slotje op doei dank je. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 Graag niet dubbelposten en ook niet om slotjes vragen alsjeblieft. Maar nog even over de kleren: er wordt druk gewerkt om ook alle kleding op WikiGTA te zetten. SubUrban is al gedaan, de rest volgt zeer binnenkort Topic open gelaten voor zinnige aanvullingen.... Reageren
larsson244 Geplaatst: 11 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 Mooi want ik heb nog een vraage... een screen idd wat is de beste broek liefst wit die jr bij de rockstar sweet van victim kan doen of beter gezecht waar kan ik een witte jogging broek kopen en kan iead mij dan de screen posten van die twee gemixt de rockstar sweet en een witte jogging " Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.