Jump to content

In een auto met een vreemde vrouw


Lance Vance Dance

Recommended Posts

Hallo mensen,

Ik heb vandaag iets raars meegemaakt, maar jullie zullen het wel gewoon vinden :puh:

Ik reed over die lange weg die bij de drugsfabriek langsgaat (die met ijsfabriek als cover) en ik stapte uiteindelijk uit. Ik loop naar zo'n staillon toe, waarin een vrouw achter het stuur zit. Ik loop naar die auto en ik ben van plan die te jatten. Ik stap in aan de andere kant van de auto, maar in plaats dat Tommy haar de auto uit duwt, gaat Tommy rustig zitten op de stoel naast de vrouw, die nog steeds wacht voor een stoplicht. De vrouw is niet bang en stapt niet uit. Ik vond dit wel grappig en ik d8 laat ik eens een ritje met haar maken. Dus dat stoplicht springt uiteindelijk op groen en alle auto's rijden door, behalve de auto's achter ons, want de vrouw in mijn auto bleef gewoon stil staan. Ik stap na een poosje uit (al aardig een rij auto's veroorzaakt met die vrouw naast me) en ik schiet 1 patroon op de auto. Toen pas reageerde de vrouw en stapte ze uit de auto en rende gillend ervandoor.

Hoe vaak maak je dit mee? Ik heb het eerlijk gezegt nog nooit meegemaakt. Wel maak ik zo vaak mee dat als ik een auto jat, dat de persoon naast de chauffeur blijft zitten als je er in 1 keer vandoor gaat, waardoor die man/vrouw niks anders doet dan brullen/gillen tot je uiteindelijk de auto stopt en de persoon uit kan stappen.

Lance Vance Dance

Bewerkt: door Lance Vance Dance
Link to comment
Delen op andere websites

Het is inderdaad heel vreemd dat als je een auto jat dat ze bestuurder erin blijft zitten, en Tommy haar/hem er niet uit schopt. Iets gelijks hieraan heb ik wel meegemaakt bij de Caddy. Daarvoor moet je eerst dit even weten.

Als je een auto steelt, zijn er 2 reacties van de eigenaar. Óf hij/zij gaat er bang vandoor, óf hij/zij probeert de auto terug te veroveren. Bij de eerste is er niks aan de hand. Als je bij de tweede gaat rijden op het moment dat de eigenaar de deur bij de pasagierskant opendoet, stapt hij/zij alleen in, en kan jij erin blijven rijden. Als je niets doet, schopt hij/zij jouw eruit.

Bij de Caddy is het altijd reactie 2, de eigenaar wil de Caddy terug. Als je de eigenaar dan aan de pasagierskant in laat stappen, zal hij in jou gaan zitten, kijk je vanuit zijn ogen, en kan jij de Caddy niet meer besturen. Als je op de instap/uitstap toets duwt, zal de Caddy stoppen, en ga jij eruit, hierna zal de Caddy weer gewoon verderrijden.

Maar wat jij hebt gehad heb ik nog nooit gezien of meegemaakt. Die lange rij twijfel ik trouwens aan, na een aantal auto's zullen auto's gewoon verdwijnen als je er even niet meer naar kijkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk wel dat het een bug is, want ik heb het nog nooit meegemaakt.

Op de PS2 kun je toch evenveel bugs krijgen dan op de PS2?

Ook is die R* trouwens slordig hoor :puh:

Ik had net namelijk de Pole Position Club gekocht en daar zat iemand met zn handen door zn benen heen naar een paaldanseres te staren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het nog nooit meegemaakt :N Helaas.. Ik vind het wel grappig als de bestuurder zou blijven zitten. Bij het spel: Just Cause lijkt een beetje op GTA waar je ook auto's kan jatten ect. Daar kun je wel gewoon standaard naast de bestuurder gaan zitten en dan gezzelig mee te ''lifte'' Ik vind dat gewoon heel grappig en leuk, daarom vind ik het wel jammer dat je in de GTA games alleen de wagen kan jatten (of je moet toevallig een bug meemaken zoals Lance Vance Dance of Baffie)

Global :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...