Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi ;).

Kan iemand mij soms helpen bij het vinden van Rampage 21 ( ligt ergens aan Ammu - Nation in Downtown ) & 29 ?

Misschien dmv een screen of gewoon een duidelijke beschrijving waar dat Rampage - icoontje ligt ;) ?

Alvast bedankt!

Bewerkt: door Nicsan
Geplaatst:

Rampage 21:

Je staat voor de Ammu Nation. Steek de straat over en daar moet je ergens een grote stenen witte trap zien. De rampage ligt bovenaan die trap.

Rampage 29:

Hiervoor heb je een helikopter nodig. De rampage ligt op het dak van een gebouw, zeer dicht bij de straatkant.

Screens kan ik je niet geven want de cheatdevice werkt niet bij mij.

Geplaatst: (bewerkt)

Dan heb ik ook nog'n vraagje , waar Rampage 30 zich bevind ?

Alvast bedankt!

Edit: Laat maar , ik heb hem zelf gevonden ;).

Bewerkt: door Nicsan
Geplaatst:

Deze ligt onder de schans waar je ook een unique stunt moet uitvoeren d.w.z. op het dak van king donuts (ik kom effe niet op de naam). Hier kan je komen d.m.v. een heli of een unique stunt. Nog veel succes :D

• 7 maanden later...
Geplaatst:

Hallo

zou iemand me duidelijk kunnen zeggen waar ik deze rampages kan vinden? (2 rode stippen)

Ik vind ze echt niet en ik heb echt al alles afgezocht in de buurt!!

Alvast bedankt!!

gta.doc

Geplaatst:
Hallo

zou iemand me duidelijk kunnen zeggen waar ik deze rampages kan vinden? (2 rode stippen)

Alvast bedankt!!

Jazeker. De linkse rampage is bovenop het VCN Building te vinden. Je zult via een blauwe enex (zo'n blauwe pijl) naar boven kunnen komen, waar je de rampage zult vinden. (Echter weet ik deze niet meer zeker, maar volgens mij was het zo.) De rechtse rampage is te vinden bovenop een gebouw. Je zult er via een helikopter moeten komen. Bij deze rampage is het overigens de bedoeling dat je met een Sniper Rifle 25 bikers van de Biker Gang uitschakelt.

Veel succes verder! :cya:

Geplaatst:
Hallo

Alvast bedankt!!

Jazeker. De linkse rampage is bovenop het VCN Building te vinden. Je zult via een blauwe enex (zo'n blauwe pijl) naar boven kunnen komen, waar je de rampage zult vinden. (Echter weet ik deze niet meer zeker, maar volgens mij was het zo.) De rechtse rampage is te vinden bovenop een gebouw. Je zult er via een helikopter moeten komen. Bij deze rampage is het overigens de bedoeling dat je met een Sniper Rifle 25 bikers van de Biker Gang uitschakelt.

Veel succes verder! :cya:

wil julie ok plz op mijn vraag antwoord geven eentje inder deze

• 2 weken later...
Geplaatst:

Zou iemand me kunnen zeggen waar deze rampage ergens verstopt zit, Ik kan hem niet vinden.

Of is dit mss alleen een rampage voor de psp? ik heb namelijk de PS2 versie.

Doc2.doc

Geplaatst:
Zou iemand me kunnen zeggen waar deze rampage ergens verstopt zit, Ik kan hem niet vinden.

Of is dit mss alleen een rampage voor de psp? ik heb namelijk de PS2 versie.

Deze Rampage zit verstopt in de omgeving van een paar omkleedhokjes voor het zwemmen. De locatie van deze rampage is vlakbij de brug naar Starfish Island. Je zult dus nog een stukje moeten lopen/rijden om deze rampage te kunnen bereiken. Je zou ook even in de lucht kunnen gaan vliegen met een helikopter en dan landen op die plek.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...