tonio Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 als je bij los santos bent en je wil een gebied veroveren waar nog geen gang zit hoe doe je dat dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arr Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 Niet volgens mij.. of wel? ik heb het nog nooit gedaan iig. wilde veel te graag door naar san fierro dat ik eigenlijk te weinig met gangwars heb gedaan. Maar ik begreep dat die weer terug komen aan het eind... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 18 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 k heb het spel al uit gespeelt. maar moet je dan gaan graffaties doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 18 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
munitions Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 welke tonio is dit is dit de gene die ik ken:P ???? btw volgens mij akn je nix veroveren zolang er geen andere gang in zit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 18 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 wie ben jij dan ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.