Jump to content

GTA Vice City Resolutie

Kinzorro

Recommended Posts

Hey,

Ik ging dus GTA spelen ( net geinstalleerd ) en dus wou ik de resolutie hoger zetten maar bleek dat het niet kon ( functie niet beschikbaar ) Ik snap er niks van hij staat maar op 640x320x16 !! Zou iemand me a.u.b kunnen helpen om de resolutie-functie te gebruiken?

Alvast bedankt,

Kinz

Delen op andere websites

Hey,

Ik ging dus GTA spelen ( net geinstalleerd ) en dus wou ik de resolutie hoger zetten maar bleek dat het niet kon ( functie niet beschikbaar ) Ik snap er niks van hij staat maar op 640x320x16 !! Zou iemand me a.u.b kunnen helpen om de resolutie-functie te gebruiken?

Alvast bedankt,

Kinz

als het niet kan, dan kan het gewoon niet! dan is je scherm gewoon te klein ofzo, maar wat maakt het uit, het spel is net zo goed op die resolutie!

Delen op andere websites

Hey,

Alvast bedankt,

Kinz

Ik weet hoe je het doet.

Je kunt alleen in het hoofdmenu de resolutie veranderen. Als je in Vice City zit kan het niet.

Delen op andere websites

Bedankt man! Je hebt me echt gered !!!! K ga meteen spelen

hihi, ik wist niet dat je dat bedoelde, dat had ik je ookwel kunnen vertellen *schaam* maarja veel plezier nog, en daarbij, op lage resolutie is het spel toch ook leuk?

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...