Jump to content

vcs

60

Recommended Posts

ik heb een paar vraagjes over gta vcs

in de game heb je bedrijven waar gangsters van jou en anderen om lopen, lopen ze ook bijten de bijdrijven zoals in andere gta's??

de gta vcs zie ik op wiki dat er ook een voodoo is maar de haittians zijn er toch niet??

ik heb al een paar keer in meerdere topics gevragt of mensen me een paar ingame screens willen posten van alle gangs, dus doe ik het hier nog een keer: zou iemand ingame screens willen geven/posten??

alvast bedankt als ik op meer vragen kop post ik ze wel ff

mvg 60 :)

Delen op andere websites

De bedrijven bijten niet hoor. Ik denk dat je buiten bedoelt; en dat doen ze niet. De werknemers van de bedrijven zijn binnen, vaak na een aanval komt er wel een auto met aanhangers om je nog een les te leren. Soms lopen wel sommige gangs over straat, maar dit is ook vaak na een aanval.

De Voodoo hoort inderdaad in Vice City bij de Haitans, maar die zijn er in Vice City rond 1984 nog niet dus die auto hoort bij niemand. Je kunt hem niet op een vaste locatie vinden, je kunt echter wel op zoek gaan naar dit voertuig, want hij rijdt in verschillende wijken op Main Land.

Ik snap jouw niet, je kan zelf geen ingame screens maken en je verwacht dat wij dat wel kunnen. Dit kunnen maar een paar mensen hier op het forum en die kunnen niet de hele dag bezig zijn voor anderen, tevens hebben die het spel op een niet geheel legale manier, dus neem het aan dat niemand het wil doen. Of kijk in het Screens topic!

Delen op andere websites

ik heb het spel niet en daarom vraag ik het in een topic dus niet zeuren summerbase tsssss :@:@

>>> Door SummerBase: Zou je even een andere toon aan willen nemen? We zijn hier voor jouw vrijwillig bezig en ik accepteer niet dat er zo'n commentaar komt. Je kan wel wat meer respect tonen richting mij, het is mijn werk hier dus ik verwacht dit niet. Let er in het vervolg wat meer op!<<<

EDIT: waarom zou ik een andere toon nemen jij doet anders ook niet zo aardig

>>> Door SummerBase: Gelieve de MOD-regel in de post te laten staan. Reacties graag via een 'Persoonlijk Bericht '.<<<

Bewerkt: door 60
Delen op andere websites

ik heb het spel niet en daarom vraag ik het in een topic dus niet zeuren summerbase tsssss :@:@

Wat respectvoller mag wel, hij probeert je te helpen.

Als je even wat verder om je heen kijkt dan het forum en Wikigta vind je genoeg filmpjes. Heb je wel eens op sites als Videogoogle, of Youtube gekeken? Genoeg zelfgemaakte filmjes. Ook kan je even op IGN kijken, daar vind je 97 screens van Vice City Stories waarvan een groot aantal ingame. Genoeg ingame materiaal dus ;)

EDIT: waarom zou ik een andere toon nemen jou doet anders ook niet zo aardig

Hij probeert je te helpen en jij kraakt hem af. Hij doet al die moeite voor jouw om je vragen te beantwoorden en vervolgens zeg je dat hij zeurt. Vind je het logisch dat hij boos is?

>>> Door SummerBase: M4X ik begrijp je reactie's, maar laat dit maar even tussen mij en hem. :klap:<<<

Ok..

Bewerkt: door M4X
Delen op andere websites

Hier heb je wat screens van de gangs. De helft is door mij gemaakt, de andere helft komt van Wikigta.

Army Gang:

snap044mc3.png

Biker Gang:

snap053qg2.png

Cholos (komt van wikigta):

Cholos.JPG

Golf Gang:

snap050zh1.png

Los Cabrones:

snap046lj5.png

Mendez Brothers:

Heb ik geen screen van.

Sharks:

snap051vy1.png

Trailer Park Maffia (komt van wikigta):

Mafia2.jpg

Vance Family (komt van wikigta):

VCS_TheBumDeal5.jpg

(voorgrond)

White Stallionz (komt van wikigta):

VCS_TheBumDeal5.jpg

(achtergrond)

Ik snap jouw niet, je kan zelf geen ingame screens maken en je verwacht dat wij dat wel kunnen. Dit kunnen maar een paar mensen hier op het forum en die kunnen niet de hele dag bezig zijn voor anderen, tevens hebben die het spel op een niet geheel legale manier,

Al vanaf de Europese releasedatum kan je vcs vanaf de umd spelen met de cheatdevice.

Ik denk dus dat de meeste mensen op dit forum die screens kunnen maken van vcs dit spel ook legaal hebben.

dus neem het aan dat niemand het wil doen.

Ik wel. :D

Delen op andere websites

heeej maarte41 bedankt zie je wel summerbase er wil wel iemand screens posten :bonk:

>>> Door SummerBase: Sorry ik was vergeten dan Maarten screens kon maken. :$<<<

(maakt niet niet uit man :D )

dit klinkt mischien zeuren en mischien is dat wel zo maar ik ben gek op cubanen/cabrones en van die gang is net een iets onduidelijk screen genomen toen het nacht was sorry vorr julllie moeite maar wil jij maarte41 of iemand anders een mooie screen van de cubans/cabrones uit gta vcs

Delen op andere websites

dit klinkt mischien zeuren en mischien is dat wel zo maar ik ben gek op cubanen/cabrones en van die gang is net een iets onduidelijk screen genomen toen het nacht was sorry vorr julllie moeite maar wil jij maarte41 of iemand anders een mooie screen van de cubans/cabrones uit gta vcs

Natuurlijk wil ik dat doen. :D

snap065xp1.png

Delen op andere websites

oow bedankt maarte!! ,jongenser kaneen slotjeop!!

>>> Door SummerBase: Ik laat dit topic mooi open, want als iemand nog iets toe te voegen heeft kan dat. Als ik hem op slot gooi kan dat uiteraard niet. :)<<<

EDIT: Ja ik heb toch nog een vraagje :D ik vraag om plaaties in dit topic maar nou heb ik geen screen van de mendez brothers.....(ik hoop dat jullie de vraag weten....)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...