Radio Es. Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 Ik zou graag mijn signature willen showen, en hoop dat jullie hem willen raten, Ik heb hem niet met photoshop gemaakt, maar met een ander programma. Ik kan het niet goed, en ik weet zelf ook wel dat hij niet mooi is . Ik schaam me een beetje, omdat hij zo lelijk is... maarja hier is ie: (en ff voor de duidelijkheid: het is een radiostation) Reageren
60 Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 (bewerkt) oow neej hoe oud ben je ???? radio es???? --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- hierboven is mijn mening......... >>> Door .Levi.: Zie PB.. <<< Bewerkt: 11 januari 2007 door .Levi. Reageren
BigM Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 oow neej hoe oud ben je ???? radio es???? --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- hierboven is mijn mening......... OMg wat ik nu hiervan begrijp is dat je hem aan het afkraken ben voor ze sig en dat jij denkt dat ,dat door zijn leeftijd komt . Hij kan teminste wat maken . Jaloers ofzo? -------------------------------- Hierboven ook mijn mening . Ik vind het wel een leuke sig . Alleen is er nogal vrij weinig aangedaan. Kleuren om een persoon en een font . Maar niet altijd hoeft dat een sig lelijk te maken . Ga de volgende keer er nog iets meer aan doen dan komt het allemaal goed . Je hebt een prima font . Hou die !Maar die radio ES Dan in het zelfde lettertype. Verder raat ik je ook nog wijs aan een tutorial te volgen . Eigenlijk wil ik je niet raten . Daarom niet een special-rating . Daarom geef ik je een duwtje de goeie richting op met een 6 Reageren
Radio Es. Geplaatst: 11 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 oow neej hoe oud ben je ???? radio es???? --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- hierboven is mijn mening......... Ik ben 15 . Ik vind het wel een leuke sig . Alleen is er nogal vrij weinig aangedaan. Kleuren om een persoon en een font . Maar niet altijd hoeft dat een sig lelijk te maken . Ga de volgende keer er nog iets meer aan doen dan komt het allemaal goed . Je hebt een prima font . Hou die !Maar die radio ES Dan in het zelfde lettertype. Verder raat ik je ook nog wijs aan een tutorial te volgen . Eigenlijk wil ik je niet raten . Daarom niet een special-rating . Daarom geef ik je een duwtje de goeie richting op met een 6 Thx! ik post zo versie 2, met de zelfde font. Maar dan heel anders Hier Version2: zelf vind ik hem veel beter Reageren
.Syfes Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 (bewerkt) oow neej hoe oud ben je ???? radio es???? --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- hierboven is mijn mening......... >>> Door .Levi.: Zie PB.. <<< Zo mag je niet reageren als jij het allemaal beter kan doe het dan zelf eens hij zegt juist dat hij het niet heeft gedaan met photshop en zo is het moeilijker om dingen te maken kijk eens zelf naar jouw dan naar iemand anders. Ik verwacht nu ook eens een sig van jouw 60 . Je hebt er zelf geen ,dan iemand uitlachen omdat je zijn sig niet goed vind ,dat is echt kinderachtig . Je kent geen ding van zo een soort dingen . En Radio es Ik geef je een 7/10 omdat het niet met photoshop is gedaan >>> Door RonaldVC: Ik begrijp je reactie Syfes., maar dit is door .Levi. al via pb afgehandeld. Beperk dus in het vervolg je post met het raten van het design, zo blijf je ontopic en voorkom je achteraf eventuele discussies e.d.<<< Edit:Oke Ronald Vc Bewerkt: 14 januari 2007 door Syfes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.