Jump to content

Programma

Recommended Posts

Geplaatst:

Hej :)

Mischien is dat een vage vraag maar mijn vader zei een keer dat als je verwijderde bestanden in de prullenbak heb en je de prullenbak leegmaakt dat dan die bestanden in hele kleine stukken worden gemaakt en op je harde schijf blijven omdat de schijf geen min heb ofso. Me vader kan het mis hebben hoor :*D

maar was er dan mischien een programma die dat allemaal kan opsporen?

Alvast bedankt :cya:

Geplaatst:

Dus de verwijderde bestanden worden opgeslagen? Waar kan ik die dan vinden? Ik kan wel wat schijfruimte gebruiken...

Ik heb al 1993 MB meer ruimte door de door Norton beveiligde prullenbak bestanden map te verwijderen.

Norton verwijderde deze niet bij de deïnstallatie. :cab:

Mvg,

Flitskikker

Geplaatst:
Dus de verwijderde bestanden worden opgeslagen? Waar kan ik die dan vinden? Ik kan wel wat schijfruimte gebruiken...

Ik heb al 1993 MB meer ruimte door de door Norton beveiligde prullenbak bestanden map te verwijderen.

Mvg,

Flitskikker

Zodra je je prullenbak leegmaakt, worden de bestanden "gemerkt" als vrije ruimte, ze blijven bestaan tot je er een nieuw bestand overheen zet. Ze zijn als het ware onzichtbaar en worden automatisch overgeschreven. Je kan er geen schijfruimte mee winnen, omdat die al vrij gegeven is.

Geplaatst:

Mvg,

Flitskikker

Zodra je je prullenbak leegmaakt, worden de bestanden "gemerkt" als vrije ruimte, ze blijven bestaan tot je er een nieuw bestand overheen zet. Ze zijn als het ware onzichtbaar en worden automatisch overgeschreven. Je kan er geen schijfruimte mee winnen, omdat die al vrij gegeven is.

En hoeveel mb is dat dan? en wanneer kunnen ze allemaal weg pas als je je PC weer Formatteerd

@Goliat: Bedankt voor dat programma :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...