caz_cripper Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 Ik kom niet verder bij amphibious assault van woozie, en de 2e missie van zero wie wil deze aub voor mij halen? GTASAsf1.b
caz_cripper Geplaatst: 11 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 ok doe ik ok bedankt:D dan kan ik zo weer verder;)
-eend- Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 t kan even duren want ik (jij) moet eerst nog genoeg long inhoud hebben... maarja t komt eraan
caz_cripper Geplaatst: 11 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 t kan even duren want ik (jij) moet eerst nog genoeg long inhoud hebben... maarja t komt eraan Ja dat klopt Dat vond ik nou zo balen aan die missie, dat is ook niet te verhelpen met een cheat.
-eend- Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 t kan even duren want ik (jij) moet eerst nog genoeg long inhoud hebben... maarja t komt eraan Ja dat klopt Dat vond ik nou zo balen aan die missie, dat is ook niet te verhelpen met een cheat. als je niet weet wat je er mee moest, je moest onderwater zwemmen
caz_cripper Geplaatst: 11 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 t kan even duren want ik (jij) moet eerst nog genoeg long inhoud hebben... maarja t komt eraan Ja dat klopt Dat vond ik nou zo balen aan die missie, dat is ook niet te verhelpen met een cheat. als je niet weet wat je er mee moest, je moest onderwater zwemmen ow haha ok :$
-eend- Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 (bewerkt) ok hier is het mission - Supply Lines beloning - $5000' mission - Amphibious Assault beloning - $11000 - +respect momentje ik kan je savegame niet uploaden Bewerkt: 11 januari 2007 door caviaIIIII
caz_cripper Geplaatst: 11 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 ok bijna klaar mission - suply lines passed ik ga nu verder met de missie van whoozie
Recommended Posts