Jump to content

cheats

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo! Ik moet iets meer informatie hebben. bijv op wat voor console heb je GTA Sa ?

Maar je moet gewoon de code intypen dus als je je spel hebt geladen dat typ je de gewenste code in !

Dan staat er links bovenin een zwart balkje met witte letters: Cheat activated

Dan is hij geactiveert.

Succes

Geplaatst:

ligt eraan op welke console je hem hebt.

op de ps2: gewoon alles achter elkaar invoeren en dan is die geactiveerd

pc: volgens mij een bepaalde lettercombinatie gewoon invoeren ( heb er geen verstand van heb het op de Ps2 )

MI

Geplaatst:

Terwijl je speelt, typ je ze gewoon in.

Stel je voor dat een cheat "ihatesanandreas" is, typ je "ihatesanandreas" gewoon in tijdens het spelen(zonder aanhalingstekens).

Of je doet escape, drukt cheat in en klikt op resume, maar ik weet niet of dat werkt(in VC werkte het bij mij op die manier op de pc wel, maar niet op de PS2).

Geplaatst:

Als het goed is werkt die : Of je doet escape, drukt cheat in en klikt op resume, maar ik weet niet of dat werkt(in VC werkte het bij mij op die manier op de pc wel, maar niet op de PS2). Niet

Geplaatst:
Het moet ín het spel, anders werkt hij neit...

als nog bij mij op de pc lukt het nie zeg het goed tegen me zonder dat je een detail mist en doe het ook duidelijk

Geplaatst:
Ik heb een vraagje zijn cheats schadelijk voor je PS2 of PC ?

Nope, het kan hoogstens je savegame aantasten als je de verkeerde cheats gebruikt :puh:. Maar zolang je de goede cheats gebruikt (geen pedestrian-cheats), gebeurd er noch wat met je pc/ps2, noch wat met je savegame :).

Geplaatst:

Ik heb een vraagje zijn cheats schadelijk voor je PS2 of PC ?

Nope, het kan hoogstens je savegame aantasten als je de verkeerde cheats gebruikt :puh:. Maar zolang je de goede cheats gebruikt (geen pedestrian-cheats), gebeurd er noch wat met je pc/ps2, noch wat met je savegame :).

kleine aanvulling, het tast wel je criminal rating aan en het komt in je status te staan. maarja als je daar niet om geeft is het niet erg, daarbij komt ook elke keer dat je opslaat een waarschuwing dat je cheat (wat ik zelf nogal irritant vind)

Geplaatst:

als nog bij mij op de pc lukt het nie zeg het goed tegen me zonder dat je een detail mist en doe het ook duidelijk

Aardig en een beetje duidelijk zijn kan ook geen kwaad hoor... maar goed, je moet dus gewoon in het spel de code invoeren, en dan doet hij het. Je ziet linksboven 'cheat activadet'

Geplaatst:

Het is leuker om het spel zonder cheats te spelen. :D Ikzelf heb het spel op de PS2 dus ik weet niet veel v/d cheats op de PC (ze zullen ongetwijfeld hetzelfde effect hebben). Maar wat mij opvalt is dat de codes voor de PC allemaal in hoofdletters geschreven staan (op wiki), moet je ze dan ook gebruiken met hoofdletters of maakt dat niet uit?

Geplaatst:
Het is leuker om het spel zonder cheats te spelen. :D Ikzelf heb het spel op de PS2 dus ik weet niet veel v/d cheats op de PC (ze zullen ongetwijfeld hetzelfde effect hebben). Maar wat mij opvalt is dat de codes voor de PC allemaal in hoofdletters geschreven staan (op wiki), moet je ze dan ook gebruiken met hoofdletters of maakt dat niet uit?

dat maakt niks uit, maar waarom zou je cheaten...

Geplaatst:

Aardig en een beetje duidelijk zijn kan ook geen kwaad hoor... maar goed, je moet dus gewoon in het spel de code invoeren, en dan doet hij het. Je ziet linksboven 'cheat activadet'

jah maar als ik het in voer staat er niks dus ik vraag me af of ik er iets bij moet doen om het te activeren? :?

Geplaatst:

Je moet ze gewoon invoeren ... maar ik heb soms ook dat ik bij de Jetpack code ( Yecgaa ) dat hij het niet doet. gewoon een paar keer proberen en anders dan typ je hem in en ga je saven dan krijg je als hij geactiveert is zo'n berichtje met dat het schadelijk is ofzo.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...