Jump to content

El Corona Veroveren

Recommended Posts

Geplaatst:

Is het mogelijk om de Varrios uit El Corona te halen? Ik erger me er namelijk dood aan. Ik heb het al groen, maar ze zijn er nog steeds :(

Geplaatst:

Is het lichtgroen? Dan kan het zo zijn, je gang en die andere lopen er dan samen rond. Het kan ook zijn dat je nog een klein gebiedje niet hebt.

Geplaatst:
Is het lichtgroen? Dan kan het zo zijn, je gang en die andere lopen er dan samen rond. Het kan ook zijn dat je nog een klein gebiedje niet hebt.

Het is echt donkergroen. hoe kan ik ze dan wegkrijgen?

Geplaatst:
er is een gebied in het noorden van het 2e eiland. daar kan je ook nog een gangwar voeren

Volgens mij moet je dan een bepaalde glitch hebben...

Geplaatst:

er is een gebied in het noorden van het 2e eiland. daar kan je ook nog een gangwar voeren

Volgens mij moet je dan een bepaalde glitch hebben...

Nee, in de PS2 versie zat dat er standaard in.

In de PC versie is dat weg gehaald en zijn er 2 gebieden tussen Santa Maria en Pershing Square bijgekomen

Geplaatst:

De Varrios Los Aztecas zijn er altijd. Ik heb alle Hoods verovert en dan zijn ze er nog gewoon nog. Dat komt omdat het geen vijand van je is. Ze gaan niet uit zichzelf op je schieten. Het zijn vrienden van CJ. Aangezien Cesar een van de beste vrienden van CJ is. Dus dit kan je gewoon niet veroveren. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...