ivo Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 hey, ik ben nu in San Fierro en ik las hier wat over een rijschool..maar waar is de rijschool? EN kan je er zomaar naartoe of moet je eerst een missie doen? THnx Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arr Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 Je krijgt vanzelf telefoon over die rijschool, dan komt er een rode S op je kaart. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ivo Geplaatst: 18 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 okej thnx, maar wanneer krijg ik dat telefoontje? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrSelected Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 Na een paar missies van de garage. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thabri Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 moet je voor alles goud hebben om de rijschool te beindigen :huh: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 moet je voor alles goud hebben om de rijschool te beindigen :huh: Nee, je moet gewoon alle tests gedaan hebben, moet niet allemaal goud zijn. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thabri Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 moet je voor alles goud hebben om de rijschool te beindigen :huh: Nee, je moet gewoon alle tests gedaan hebben, moet niet allemaal goud zijn. blijft die s dus gewoon het hele spel staan :huh: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 moet je voor alles goud hebben om de rijschool te beindigen :huh: Nee, je moet gewoon alle tests gedaan hebben, moet niet allemaal goud zijn. blijft die s dus gewoon het hele spel staan :huh: ja, de S blijf voor altijd staan. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thabri Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 moet je voor alles goud hebben om de rijschool te beindigen :huh: Nee, je moet gewoon alle tests gedaan hebben, moet niet allemaal goud zijn. blijft die s dus gewoon het hele spel staan :huh: ja, de S blijf voor altijd staan. ok dan weet ik dat ook weer Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 SLOTJE! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts