.Spongerob. Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 Hey, elke keer als ik een mod wil instalere (ik probeer de hele tijd emt de Honda integra van JVT) dan patch ik eerst ik doe ALLES wat in de readme staat maar evengoed als ik de buurt van Ganton komt (ik replace hem met de Picador) dan freesed mijn game :S Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt Reageren
DaBeast Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 Je hebt iets mis gedaan in je procces van je mod te instaleren, dat is duidelijk. Mischien moet je eens proberen een andere versie van de IMG Tool of als je SAMI (San Andreas Mod Installer) gebruikt, download je een andere versie dan dat je nu hebt. Tevens kan je in de Master Tutorial List kijken hoe je de IMG Tool of SAMI moet gebruiken. Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
yvea0 Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 Ik had PRECIES hetzelfde probleem, maar dan met de tram Ik ben er echter NOOIT achter gekomen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.