yvea0 Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 Hoe maak ik een ped dronken, blind of wat dan ook? Ik ben niet van die n00b soorten die niet weten hoe je een mod moet instaleren Maar ik heb hier geen ervaring mee Yvea Reageren
DaBeast Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 (bewerkt) Met SCM. Aleen weet ik niet heel precies hoe. Daarvoor zou je al wat basis SCM moeten kennen (check de Master Tutorial List). En dan zou je nog moeten weten hoe je de blur van het beeld aanzet. Voor meer informatie kan je altijd bij Jesse Gunther Slim aankloppen. Verder kan ik je ook niet verderhelpen. Succes! Edit: Ahzo, een ped. Ik had het verkeerd gelezen, ik dacht dat je de player bedoelde. Een player dronken/high/enzovoort laten maken kan ook, maar zoals ik al zei, met SCM. Bedankt voor de correctie SWYV. Vriendelijke groeten, DaBeast Bewerkt: 11 januari 2007 door DaBeast Reageren
SWYV Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 Dabeats, niet met SCM van main.scm maar ergens in een .DAT bestand in map data geloof ik animgrp.DAT is de juiste bestand maar niet aan te raden want crasht gemakkelijk want heb al geprobeerd maar ik krijg niet iedereen "dronken" (alleen de mannen wel maar de vrouwen niet) Reageren
yvea0 Geplaatst: 13 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Dus als ik deze: gang1, ped, walkcycle, 6 walk_gang1 run_gang1 sprint_panic idle_gang1 roadcross_gang walk_start Verander in: gang1, ped, walkcycle, 6 Walk_Wuzi run_wuzi sprint_wuzi idle_stance roadcross walk_start Is gang1 blind? Yvea Reageren
slurfie Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Dus als ik deze:gang1, ped, walkcycle, 6 walk_gang1 run_gang1 sprint_panic idle_gang1 roadcross_gang walk_start Verander in: gang1, ped, walkcycle, 6 Walk_Wuzi run_wuzi sprint_wuzi idle_stance roadcross walk_start Is gang1 blind? Yvea Ik denk het niet. Het zijn de animaties.... dus zoals de animaties daar staan. Want ik denk dat de animaties niet met het gedrag te maken heeft? Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 er is wel een SCM-mod voor vc dat alle autobestuurders zeer dronken zijn en erg ziekelijk rijden. als je hem wil PM me ff (let wel op, ik heb hem niet getest!) Reageren
cheizz Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 t werkt wel met dronken hier ff twee plaatjes (als de ped loopt vervormdt zijn lichaam wel kijk maar naar het gezicht) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.