Jump to content

Het Grote Linerider Topic

Recommended Posts

Geplaatst:

Voor degene die Linerider niet kennen, het is een spelletje waar je een 'baan' kan tekenen en er dan een sleetje overheen kan laten gaan. Hier kan je hem spelen. De leukste versie vind ik Motor Deel 2, want hij blijft er lang opzitten en je hebt turbo + gum. Wat vinden jullie van dit spelletje?

Geplaatst:
Wat vinden jullie van dit spelletje?
Helemaal niets, want ik ken het spel niet. In ieder geval weet ik wel dat topics over computerspelletjes in de Games Fora horen, waar ik dit topic dan ook naar verplaats. Ik weet niet of dit topic zoveel toevoegt aan de Games Fora, maar hier hoort het in ieder geval niet...

Moved :sigaar:

Geplaatst:

Linerider vind ik ook een leuk spelletje, en ik heb ontdekt dat je die Drawball mod voor rechte lijnen(weten jullie nog?) ook voor Linerider kan gebruiken! Dus dat is wel handig. :*D

Geplaatst: (bewerkt)

Hier is al een topic over, ik zal het even zoeken... trouwens wie weet de echt officiele site? eerst dachtik dat dat linerider.org was, maar blijkbaar mag die hem nietmeer hosten... wie weet de officiele site ervan? kan het topic niet vinden, en ben er zojuist achtergekomen dat alleen die eerste saaie linerider officieel is :(

ow btw voor rechte lijnen moet je gewoon v inhouden :puh:

Bewerkt: door DX11
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...