Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

snap niks van deze missie :?

dan moet je louise redden en gaan ze weg met drie auto's heb ik de eerste 2 gehad daar is ze dan nie bij de derde kan ik haar nie vind maar komt wel in scherm te staan dat ze daar is :?

Geplaatst:
dan moet je louise redden en gaan ze weg met drie auto's heb ik de eerste 2 gehad daar is ze dan nie bij de derde kan ik haar nie vind maar komt wel in scherm te staan dat ze daar is :?

nou ze is steeds in een adre auto dus moet je die stuk voor stuk avlopen (rijden ) en staat er dat ze er is dan ga je in de sentiel xs en als het de verwegste is rij eerst die auto weg die in de weg staat ga in de auto lousie sal praten en zeggen dat ze naar het ziekenhuis moet hier aangekomen rij in de markker nu krijg je een cut scene :misson passed

hopelijk help dit je ps ga je na ze toe is het aanteraden om een sterke auto mee te nemen die niet zo 123 kapot gaat

grtz :cya: jurr.p :cya:

Geplaatst:

In deze missie wordt Louise ontvoerd en jij moet haar redden. Je zult 3 blips op je radar vinden, bij 1 van deze plekken is Louise, omgeven door ontvoerders. Ga al deze plekken af totdat je Louise binnen de tijd vind. Als je bij Louise bent wordt met een blip of pijl aangegeven in welke auto ze zit. Vermoord alle ontvoerders om te voorkomen dat ze op je auto schieten en rijd weg met Louise. Wees snel want ook hier zit tijd aan vast. Onderweg zegt Louise dat ze zich niet lekker voelt door de ontvoering en ze vraagt je of je haar naar het ziekenhuis kan brengen. In een korte cutscene zie je Louise het ziekenhuis ingaan. Mission passed!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...