solique Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 Pas geleden maar eens een nieuwe gemaakt. Wat vinden jullie ervan? Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 Kwa brushing enzo is hij heel mooi Maar de letters zijn naar mijn mening niet goed gedaan ... Reageren
solique Geplaatst: 14 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Mwa, tekst was alleen om mijn naam erop te zetten. Inderdaad niet veel bijzonders aan gedaan. Reageren
Soldier93 Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 (bewerkt) Hij spreekt mij niet zo aan maar het ziet er wel leuk uit. Mooie effecten rond de auto, ik vond het juist wel leuk die tekst zo alleen is het lettertype niet echt speciaal, had je meer van kunnen maken. Meer hoef ik er niet over te zeggen. Mijn cijfer is 8/10 EDIT: Iets heel anders maar je sig die je in je handtekening heb zitten die ziet er zwaar dope uit man! Bewerkt: 14 januari 2007 door Soldier93 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.