tonio Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 ik heb het spel uit gespeelt maar kan je nu nog steeds ergens misies doen ofzo of iemand een leuk iede voor als je hem hebt uit gespeelt :lol:
DenTheMen Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 heb je hem egt helemaal 100% uitgespeelt? Dit kan je checken door start te duwen dan stats en dan bij misc want als je alle missies heb uitgespeelt zit je pas op 50% of zo. om het 100% uit te spelen moet je alles goud hebben bij alle scholen. Alle huisen gekcoht hebben alle bedrijven gekcoht heb alle viligantes gehaald hebben zoals taxi politie pimp enz in de race stadions de race missies halen. En nog veel veel veeeeeeeeel meer Nou lijkt me niet dat je het al 100% hebt uitgespeelt.
larsendebussche Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 heb je hem egt helemaal 100% uitgespeelt?Dit kan je checken door start te duwen dan stats en dan bij misc want als je alle missies heb uitgespeelt zit je pas op 50% of zo. om het 100% uit te spelen moet je alles goud hebben bij alle scholen. Alle huisen gekcoht hebben alle bedrijven gekcoht heb alle viligantes gehaald hebben zoals taxi politie pimp enz in de race stadions de race missies halen. En nog veel veel veeeeeeeeel meer Nou lijkt me niet dat je het al 100% hebt uitgespeelt. en om het rijtje te sluiten: als je aan 100% zit hebben je wapens oneindig veel munitie
DenkaanHenk Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Je bumpt een topic van 2 jaar. Er is allang antwoord op zijn vraag. >>> Door Dutchy3010: Ook dit soort gedrag is niet gewenst... Laat het aan de moderators over! <<<
Hanneswasco Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 (bewerkt) Dit is geen antwoord op zijn vraag. Als je alles hebt uitgespeeld kan je geen missie's meer doen. Maar wel nog de voertuigmissie's. Dus de Vigilant, Paramedic, FireFighter, ... Je kan alle scholen op goud behalen, je race records verbeteren. En natuurlijk lol maken. Je kan ook al je vriendinnen op de 100% halen. Dus je ziet, er valt daarna nog wel wat te doen. Edit: Ow ja eigenlijk, ik heb niet naar de datum gekeken Bewerkt: 3 maart 2007 door hanneswasco
Recommended Posts