DaddyPimp Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 (bewerkt) Onderwerp: Freestyle Soort: Signature Max. size: Zelf weten. Render: Ja Premade: Mag Animatie: Nee Datum van inlevering: ZSM. Als je niet snapt hoe een 2 Vs. 2 battle werkt: Lord Of War en ik zetten allbei een sig in, onze tegenstanders ook. Dan zijn het 2 sigs tegen 2 sigs. Dus dan moet je stemmen welke 2 sigs van welk team je het mooist vind. En die winnen. Dus wie wil tegen Low en mij? Bewerkt: 29 januari 2007 door RonaldVC
Arjen Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Slimm en ik willen wel. Als je nog een paar dagen wilt wachten, want 2 battles mogen niet tegelijk. >< (Zie King Room vs. Arjen)
DaddyPimp Geplaatst: 21 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Sorry maar ik stop met deze battle, het duurt me iets te lang..
RonaldVC Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Heb je de deelnemers van deze battle al een pm gestuurd met de vraag of ze hun signature al af hebben? Ik bedoel, het is in eerste instantie jouw idee, en je hebt al tegenstanders gevonden. Om dan zomaar te stoppen met de battle is ook niet echt netjes.. Dus vraag eerst je tegenstanders even of ze nog willen battlen, en of dat op korte termijn gebeurd.. Tot die tijd kan deze battle toch gewoon doorgaan?
DaddyPimp Geplaatst: 21 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 (bewerkt) Heb je de deelnemers van deze battle al een pm gestuurd met de vraag of ze hun signature al af hebben? Ik bedoel, het is in eerste instantie jouw idee, en je hebt al tegenstanders gevonden. Om dan zomaar te stoppen met de battle is ook niet echt netjes..Dus vraag eerst je tegenstanders even of ze nog willen battlen, en of dat op korte termijn gebeurd.. Tot die tijd kan deze battle toch gewoon doorgaan? Ik heb Lord of War al gevraagd 2 dagen geleden aangezien ik samen met hem battle, hij zou hem ook inleveren maar daar is nog niks van terecht gekomen.. Ik wacht nu zoal een week dus vind ik het zelf niet raar om dan te stoppen.. Bewerkt: 21 januari 2007 door DaddyPimp
Lord of War Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Sorry dat ik zo laat ben, Pimp. Ik ben namelijk druk bezig met school. Anyway, hier is mijn sig als de battle nog doorgaat.
DaddyPimp Geplaatst: 21 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 (bewerkt) Okay dan kan hij gewoon doorgaan.. Lord of War: DaddyPimp:VS.Slimm:Arjen: >>> Door .Levi.: Onnodige berichten hieronder verwijderd.<<< Bewerkt: 29 januari 2007 door DaddyPimp
Slimm Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Sorry voor het lange wachten, maar heb het momenteel erg druk met school, vandaar dat ik nu ook een Pre-Made in moet zetten. Succes .
DaddyPimp Geplaatst: 28 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 Ik heb Arjen al een PB gestuurd maar hij reageert niet..
Arjen Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 Sorry voor het wachten. Ik heb erg weinig tijd. Maar hierbij toch mijn premade:
DaddyPimp Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 Het stemmen kan (eindelijk ) beginnen..
Follow Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 Lord of War en DaddyPimp Ik vind het gewoon mooier in uiterlijk..
White Gold Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 Slimm & Arjen winnen bij mij . Dit komt vooral door die van Arjen die is echt über cool . In ieder geval heeft iedereen er mooi werk van gemaakt. Dit is iig mijn menig .
Recommended Posts