Jump to content

Lord Of War & DaddyPimp Vs. Slimm & Arjen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Dit is echt moeilijk. Zulke goede designs :bonk: . Ik stem toch op Slimm + Arjen. Die van arjen is echt Uber vet zoals al gezegd werd, met dat transparantie. Die van slimm is ook mooi met die witten 'vlekken'. Alleen vind ik de achtergrond niet zo mooi.

Die van LoW is wel vet alleen een beetje te rood/bruin achtig, er ziet misschien iets te veel C4D in. Ook is de achtergrond een beetje saai.

Over Daddypimp, ik vind 'm niet heel mooi. De achtergrond is te scherp en het lijkt net of je render ergewoon boven op is geplakt...

Ik stem dus voor Slimm & Arjen

Edit @ Daddypimp: Dan vind ik de achtergrond van je stock niet zo mooi gedaan ;)

Bewerkt: door .Antonio
Geplaatst:

lord of war en daddypimp

vanwege hun mooie effecten en de "stoere" uitstraling. vooral die van lord of war vind ik mooi, en dan vooral de effecten en het plaatje.

die van Arjen vind ik ook best mooi, maar volgens mij redelijk simpel gemaakt en er zitten haast geen effecten bij

die van slimm vind ik ook niet alles, want ik vind de man niet mooi, de effecten beetje simpel en niet mooi.

ik vind bij slimm en Arjen gewoon dingen ontbreken wat ik wel bij lord of war en daddypimp zie.

dus mijn stem:lord of war en daddypimp

Geplaatst:

LoW, leuke signature en de render is mooi ingeblend. Mijn enige puntje is de kleur, ik vind hem veels te rood. Nou is dat niet erg bij de background, maar het gezicht van de render heeft ook een ander kleurtje wat ik niet zo mooi vind. Voor de rest echt een prima sig. Daddypimp, jouw sig vind ik iets minder door de handen van de render. Je kan dat effect beter op de hele render doen of helemaal niet. Ook vind ik de background iets te scherp, wat het lichteffect bij de handen minder mooi maakt.

Slimm, een oudere sig, maar hij blijft nog steeds mooi. Mijn enige minpuntje hierop is de tekst links in je sig, die kan je beter weghalen of een paar stukken ervan vergroten zodat het leesbaar wordt.

Dan de laatste en de mooiste sig, zoiets zie ik zelden. Ik vind hem goed gelukt, en het effect lijkt realistisch. Daarom gaat mijn stem uiteindelijk naar de laatste twee sigs, Slimm & Arjen.

Leuke idee Daddypimp, zo'n 2 tegen 2 battle, die moeten we in de toekomst meer houden :Y

Geplaatst:
[...]maar volgens mij redelijk simpel gemaakt en er zitten haast geen effecten bij

Baseer jij daar je rate op? Sorry, maar dat vind ik eerlijk gezegt geen manier van raten. Als je mij vraagt rate je op hoe de sig er uit ziet, maar niet wat er aan gedaan is, want dat kan jij niet weten. Anyway, dit wou ik gewoon nog even zeggen...

Arjen - Slimm

Slimm zijn sig heeft wel zo'n mooi sfeertje... Het is een stijl dat ik niet vaak zie, en ik vind hem best wel mooi gelukt. Buiten wat minpuntjes vind ik dit wel een mooi werkje..

Ah, Arjen, die sig ken ik nog. :puh: Ik vind hem zoals vroeger nog altijd heel mooi, en dat vonden de andere leden hier blijkbaar ook. Het is een heel origineel design, wat je de laatste tijd niet veel meer ziet.

Een heel leuk idee met die klauw (van Turok, nietwaar), en je hebt dat idee ook heel mooi uitgewerkt.

Geplaatst:

Mijn stem gaat naar Lord of War en Daddypimp. Deze Signature's vind ik iets mooier. Die van Slimm en Arjen vind ik ook mooi.

Vote : Lord of War en Daddypimp :)

Geplaatst:
Over Daddypimp, ik vind 'm niet heel mooi. De achtergrond is te scherp en het lijkt net of je render ergewoon boven op is geplakt...

Het is een stock, er is dus geen render op een achtergrond geplaatst :puh:

Geplaatst:
LoW, leuke signature en de render is mooi ingeblend. Mijn enige puntje is de kleur, ik vind hem veels te rood. Nou is dat niet erg bij de background, maar het gezicht van de render heeft ook een ander kleurtje wat ik niet zo mooi vind. Voor de rest echt een prima sig. Daddypimp, jouw sig vind ik iets minder door de handen van de render. Je kan dat effect beter op de hele render doen of helemaal niet. Ook vind ik de background iets te scherp, wat het lichteffect bij de handen minder mooi maakt.

Slimm, een oudere sig, maar hij blijft nog steeds mooi. Mijn enige minpuntje hierop is de tekst links in je sig, die kan je beter weghalen of een paar stukken ervan vergroten zodat het leesbaar wordt.

Dan de laatste en de mooiste sig, zoiets zie ik zelden. Ik vind hem goed gelukt, en het effect lijkt realistisch. Daarom gaat mijn stem uiteindelijk naar de laatste twee sigs, Slimm & Arjen.

Leuke idee Daddypimp, zo'n 2 tegen 2 battle, die moeten we in de toekomst meer houden :Y

't Is ook geen render, het is een stock. Als je 'm wilt zien, Dit is 'm. ;)

Geplaatst:

Voor mij is de keuze direct gemaakt. Slimm en Arjen

Deze twee signatures hebben ongelooflijk veel detail. De claw van Arjen hebben we eerder gezien, en toen viel hij al erg in de smaak.

Over DP en LoW, ik heb betere signatures gezien van jullie, deze sigs stellen me enigzins teleur.

Geplaatst:

Battle afgelopen, winnaar Arjen en ik.

Mooie battle jongens, sorry voor de pre-mades, misschien dat we het ooit over kunnen doen ;)

Closed.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...