Jump to content

Mashin' up the Mall

Recommended Posts

Geplaatst:

ik kan die bmx voor Mashin' up the Mall nie vinden waar staat ie

en hoe doe ik een willie en hoe doe ik een stopie ??

help me plz

grtz :cya: jurr.p :cya:

Geplaatst:

help me plz

De BMX voor Mashin' Up The Mall staat in een hoek van het winkelcentrum, in een soort van showding waar hij te koop staat. Als je er op gaat zitten begin je hem. Willies doe je door de analogstick naar wat naar achteren te duwen, stoppies doe je door te remmen en tegelijkertijd naar voren te duwen op de analogstick. Als je begint kan je het beste eerst de bovenverdieping afgaan, hier liggen de meeste corona's die je moet verzamelen. Als je de bovenverdieping hebt gehad blijven er nog heel weinig over, pak deze met behulp van je radar. Als je een keer de fout in gaat en valt is dat niet erg, je begint pas echt in tijdnood te komen als je meer dan 3 keer valt. Je moet de corona's pakken door er doorheen te rijden, een willie erdoorheen te doen, of een stoppie er in te maken. Hoe dit moet heb ik al uitgelegt, en deze dingen worden snel goedgekeurd dus je hebt weinig kans dat je er ééntje over moet doen omdat bijvoorbeeld je stoppie verkeerd was. Veel succes!

Geplaatst:

help me plz

De BMX staat op dezelfde plek als waar de Infernus in GTA Vice City staat. Zie het onderstaande kaartje voor de exacte locatie. De BMX staat op een verhoging, en er staat een bord bij waarop staat: "Win a BMX!".

nlgtaso8.png

Een wheelie valt te maken (alleen op de BMX of op een motor) wanneer je tijdens het rijden het analoge joystickje naar achteren duwt. Nu zal Victor Vance de voorwiel van de BMX oplichten, en dan maak je een zogenaamde wheelie. Een stoppie is eigenlijk precies het tegenovergestelde van een wheelie. Hierbij moet je namelijk (weliswaar terwijl je rijdt) plots remmen, en tegelijkertijd de analoge joystick naar voren duwen.

Tevens heb ik op WikiGTA een tijd geleden de beschrijving van 'Mashin' up the Mall' gemaakt, daar zou je ook kunnen kijken voor wat hints en tips. Kijk =>hier<= maar eens. Ik wens je verder veel succes met deze zijmissie! :cya:

Geplaatst:

:cya:

help me plz

De BMX staat op dezelfde plek als waar de Infernus in GTA Vice City staat. Zie het onderstaande kaartje voor de exacte locatie. De BMX staat op een verhoging, en er staat een bord bij waarop staat: "Win a BMX!".

nlgtaso8.png

Een wheelie valt te maken (alleen op de BMX of op een motor) wanneer je tijdens het rijden het analoge joystickje naar achteren duwt. Nu zal Victor Vance de voorwiel van de BMX oplichten, en dan maak je een zogenaamde wheelie. Een stoppie is eigenlijk precies het tegenovergestelde van een wheelie. Hierbij moet je namelijk (weliswaar terwijl je rijdt) plots remmen, en tegelijkertijd de analoge joystick naar voren duwen.

Tevens heb ik op WikiGTA een tijd geleden de beschrijving van 'Mashin' up the Mall' gemaakt, daar zou je ook kunnen kijken voor wat hints en tips. Kijk =>hier<= maar eens. Ik wens je verder veel succes met deze zijmissie! :cya:

kan je een route make hoe ik het beste kan rydeb

:cya: jurr.p

Geplaatst:
kan je een route make hoe ik het beste kan rydeb

:cya: jurr.p

Allereerst had je ook op de pagina kunnen kijken die ik in mijn vorige bericht opgenoemd had. Nogmaals dus kijk =>hier<= maar eens. Daar staat letterlijk in hoe je het beste kan rijden, ik citeer:

Hints en tips
  • Verzamel allereerst alle corona's op de benedenverdieping, en rijd vervolgens via een (rol)trap naar boven om daar in één ronde alle corona's op te pikken.
  • De meeste corona's op de benedenverdieping liggen in waterbakken. Deze bakken zijn uitstekend om erdoor van je fiets te vallen, dus zorg er dan ook voor dat je hier voorzichtig mee omspringt.
  • Wanneer je naar de bovenverdieping wilt, kan je het beste een gewone trap nemen in plaats van een roltrap. Een roltrap houdt je alleen maar tegen, zodat je weer naar beneden valt. Tevens kun je het beste het analoge joystickje naar voren duwen zodat je extra vaart maakt.

Desalniettemin heb ik voor jou een kaartje gemaakt over hoe je het beste kan rijden. De rode route is op de benedenverdieping, en de blauwe route de bovenverdieping. Als je goed de 'hints en tips' gelezen had, weet je dus dat de je met de benedenverdieping moet beginnen. Ik wens je nogmaals veel succes verder! :cya:

nlgtarj0.png

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...