Jump to content

leger terug?


maikel jonson

zou het leger in gtaIV zijn  

87 leden hebben gestemd

  1. 1. zal het leger terug zijn

    • ja
      76
    • nee
      6


Recommended Posts

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • maikel jonson

    4

  • Cenzy

    2

  • Dx11

    1

  • jurr.p

    1

Leger ?? hell no ! :puh:

Politie is u vriend ..niet ! geen leger voor mij dus :puh:

nou ik vind van wel bij gta vcs vond ik de leger missies ook leuk enzo en ik ben niet meer weg te slaan (schieten) uit dat leger pakje dus ik zeg jah 100% zekker en het maakt wel echter geef toe

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind zeker dat het leger er weer moet zijn bij 6 sterren... misschien gaan we nu wel tot de 10 sterren ofzo dat je de complete land en luchtmacht achter je aankrijgt :puh: zoiets:

http://funnyfree.net/images/sample/funny_pictures_Tanks.jpg

het lijkt me echt leuk zon hele rij met tanks die naar je toe komt, niet dat ze zomaar ineens er staan...

Link to comment
Delen op andere websites

wat denk jij van de film Megiddo-achtige oorlog met al de oorlogsvoertuigen enal ....

dus ja maar niet zo

komt met mooie tank dan uitstappen dan slapjanus schieten :t moet kunnen schieten met loop, ratelgeweer op dak enz...

Link to comment
Delen op andere websites

Nou iedergeval grote kans dat het leger terug komt in de vorm van de zes sterren wanted level . maar of hij ook aanwezig zou zijn als in de vorm van een leger basis zoals vice city is nog wel de vraag . Als hij er zou zijn hoop ik wel dat ze er wat mooi's van maken . En niet een basis waarom zoumaar een paar mensen lopen met gevlekte kleren . En weer zoiets als in gta met area 69 en dat vliegdek schip zou ik ook wel leuk vinden . Maar het zou leuker zijn als die leger mensjes dan zelf ook in zo'n straaljager stapen ent alsof ze echt leven ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop van wel (Y)

en dan ook een grote legerbasis.

zoiets als degene van VCS maar groter en HeliKoptors en Straaljagers.

Ik ik wil dat bij 6 sterren er ook een patriot (misschien met m60 op het dak) achter je aankomt

Link to comment
Delen op andere websites

Moet zeker terugkomen. Maar ik vind wel dat het wanted systeem anders moet. Dat ze je niet altijd maar meteen vinden, maar dat ze je ook kwijt kunnen raken. En dan koop je bv iets in een winkel en belt de kassiere de politie ofzo...

Maar ja dat leger heh, zeker weten terug. Maar misschien nog een sterretje erbij..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...