maikel jonson Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 (bewerkt) ik vroeg mij af of het leger terug moet zijn Bewerkt: 12 januari 2007 door maikel jonson Reageren
Cenzy Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 Leger ?? hell no ! Politie is u vriend ..niet ! geen leger voor mij dus Reageren
jurr.p Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 Leger ?? hell no ! Politie is u vriend ..niet ! geen leger voor mij dus nou ik vind van wel bij gta vcs vond ik de leger missies ook leuk enzo en ik ben niet meer weg te slaan (schieten) uit dat leger pakje dus ik zeg jah 100% zekker en het maakt wel echter geef toe Reageren
Cenzy Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 Oke dan mischien wel maar stel dat je een missie bent aan het doen en je heb nog maar 5% health en er komt zo een domme policie of legerman of wa dan ook u doodslaan dan is het niet meer plezant ze Reageren
Dx11 Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 Ik vind zeker dat het leger er weer moet zijn bij 6 sterren... misschien gaan we nu wel tot de 10 sterren ofzo dat je de complete land en luchtmacht achter je aankrijgt zoiets: http://funnyfree.net/images/sample/funny_pictures_Tanks.jpg het lijkt me echt leuk zon hele rij met tanks die naar je toe komt, niet dat ze zomaar ineens er staan... Reageren
SWYV Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 wat denk jij van de film Megiddo-achtige oorlog met al de oorlogsvoertuigen enal .... dus ja maar niet zo komt met mooie tank dan uitstappen dan slapjanus schieten moet kunnen schieten met loop, ratelgeweer op dak enz... Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 Ik hoop dat er meer leger voertuigen zullen zijn.. Reageren
Pitbull Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 idd AGTA, vind ik ook, maar er moet zeker terug een legerbasis komen... @DX11: ik denk dat R* bij de zes sterren zal blijven. Reageren
Thundercover Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Ik hoop dat er zeker een legerbasis in komt. In SA vond ik het een beetje mager, alleen die Area 69. Gewoon zoiets als de geschrapte legerbasis in VC, met trainingskamp, hangars en een landingsbaan. Reageren
weci Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Voor mij hoeft het leger niet terug te komen , ze hebben te goede wapens Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Tuurlijk moet het leger terugkomen, wie houdt je anders in bedwang als je het te bond maakt Reageren
BigM Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Nou iedergeval grote kans dat het leger terug komt in de vorm van de zes sterren wanted level . maar of hij ook aanwezig zou zijn als in de vorm van een leger basis zoals vice city is nog wel de vraag . Als hij er zou zijn hoop ik wel dat ze er wat mooi's van maken . En niet een basis waarom zoumaar een paar mensen lopen met gevlekte kleren . En weer zoiets als in gta met area 69 en dat vliegdek schip zou ik ook wel leuk vinden . Maar het zou leuker zijn als die leger mensjes dan zelf ook in zo'n straaljager stapen ent alsof ze echt leven Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Ik hoop van wel (Y) en dan ook een grote legerbasis. zoiets als degene van VCS maar groter en HeliKoptors en Straaljagers. Ik ik wil dat bij 6 sterren er ook een patriot (misschien met m60 op het dak) achter je aankomt Reageren
Ben007 Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Ik vind wel dat het leger moet terugkeren. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Moet zeker terugkomen. Maar ik vind wel dat het wanted systeem anders moet. Dat ze je niet altijd maar meteen vinden, maar dat ze je ook kwijt kunnen raken. En dan koop je bv iets in een winkel en belt de kassiere de politie ofzo... Maar ja dat leger heh, zeker weten terug. Maar misschien nog een sterretje erbij.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.