BangBros Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Natuurlijk mag het leger terug ik vind zelfs dat het nog groter moet zijn dan de andere GTA's en dat ze veel meer legervoertuigen hebben en verschillende tanks, leger in GTA's is altijd leuk dus bij GTAIV mag ook wel een leger in zitten. Reageren
Drive Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 Tuurlijk, Kom maar op met dat leger. maar nu dan ook dat er een groot laberatorium inzit net als in Area 69 maar dat je dan ook alle flesjes enzo kapot kan schieten en die hele wapenvoorraad kan plunderen Reageren
Jericho Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 Het leger moet terug Toen ik vice city uithad beleefde ik altijd veel fun met het leger als ik 6 sterren had Reageren
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 Ik wil ook wel dat het leger terug komt. Anders zitten er ook geen tanks en dat soort dingen in. Dat zou best jammer zijn. Reageren
maikel jonson Geplaatst: 15 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 Tuurlijk, Kom maar op met dat leger. maar nu dan ook dat er een groot laberatorium inzit net als in Area 69 maar dat je dan ook alle flesjes enzo kapot kan schieten en die hele wapenvoorraad kan plunderen ten eerste welkom op het GTA forum en je hebt gelijk het leger moet terug zijn wandt wat is GTA zonder leger he Reageren
Koen729 Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 Tuurlijk. Anders geen tanks en alles om te jatten Reageren
Golden Nugget Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 Ik kies voor ja omdat je ok op het leger kan sgieten en je hebt allemaal soldate voertuige das wel vet Reageren
Boris H. Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Ik vind van wel! Bij het leger kan je altijd coole voertuigen en wapens jatten. In GTA vind een leger gewoon horen. Boris H. Reageren
MaxRulez Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Ik ben het helemaal met je eens Boris Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 tuurlijk, het leger heeft altijd van die coole wagens en wapens dus ze moeten er wel in Reageren
maikel jonson Geplaatst: 21 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Moet zeker terugkomen. Maar ik vind wel dat het wanted systeem anders moet. Dat ze je niet altijd maar meteen vinden, maar dat ze je ook kwijt kunnen raken. En dan koop je bv iets in een winkel en belt de kassiere de politie ofzo...Maar ja dat leger heh, zeker weten terug. Maar misschien nog een sterretje erbij.. klopt ik geef je helemaal gelijk Reageren
shootama Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 die zit er vast wel weer in denk ik, ze doen dat al sinds gta 2 toch? of in de eerste gta ook al? Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Tuurlijk zit er een leger in. Volgens mij vanaf de 3D-Era zat het leger er al in. CMIIW Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Het leger is erg leuk. Als er géén leger in zit hoort er eigenlijk ook geen leger voertuigen in. En die zijn nou juist 1 van de mooiste dingen. Daarnaast vind ik het ook erg leuk om het legerbasis binnen te dringen. Dus ik stem op JA. Het leger moet terug komen. En het liefst nog uitgebreider. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.