Jump to content

leger terug?


maikel jonson

zou het leger in gtaIV zijn  

87 leden hebben gestemd

  1. 1. zal het leger terug zijn

    • ja
      76
    • nee
      6


Recommended Posts

Natuurlijk mag het leger terug ik vind zelfs dat het nog groter moet zijn dan de andere GTA's en dat ze veel meer legervoertuigen hebben en verschillende tanks, leger in GTA's is altijd leuk dus bij GTAIV mag ook wel een leger in zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • maikel jonson

    4

  • Cenzy

    2

  • Dx11

    1

  • jurr.p

    1

Tuurlijk, Kom maar op met dat leger. maar nu dan ook dat er een groot laberatorium inzit net als in Area 69 maar dat je dan ook alle flesjes enzo kapot kan schieten en die hele wapenvoorraad kan plunderen :sigaar:

ten eerste welkom op het GTA forum en je hebt gelijk het leger moet terug zijn wandt wat is GTA zonder leger he :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Moet zeker terugkomen. Maar ik vind wel dat het wanted systeem anders moet. Dat ze je niet altijd maar meteen vinden, maar dat ze je ook kwijt kunnen raken. En dan koop je bv iets in een winkel en belt de kassiere de politie ofzo...

Maar ja dat leger heh, zeker weten terug. Maar misschien nog een sterretje erbij..

klopt ik geef je helemaal gelijk

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Het leger is erg leuk. Als er géén leger in zit hoort er eigenlijk ook geen leger voertuigen in.

En die zijn nou juist 1 van de mooiste dingen.

Daarnaast vind ik het ook erg leuk om het legerbasis binnen te dringen.

Dus ik stem op JA. Het leger moet terug komen. En het liefst nog uitgebreider. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...