.Levi. Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 Business Guy Heb weer eens tijd gehad om even lekker me gang te gaan in Adobe Photoshop. Tijdje geleden weer, dat ik een signature heb gemaakt. Het is weer eens iets anders geworden dan normaal. Iemand die misschien wilt reageren? Reageren
Thabit Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 Ik vind hem best dikke pwnage Mooie vector style en gaaf kleurgebruik. Ook dat kereltje zijn stropdas is erg mooi, zelf gemaakt? Eigenlijk geen minpunten, alleen geef ik ook geen 10. 9.87610 Reageren
.Levi. Geplaatst: 12 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 Ik vind hem best dikke pwnage Mooie vector style en gaaf kleurgebruik. Ook dat kereltje zijn stropdas is erg mooi, zelf gemaakt? Eigenlijk geen minpunten, alleen geef ik ook geen 10.9.87610 Bedankt voor je reactie Thabit! Ja het is allemaal zelf gemaakt. Reageren
M4X Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 (bewerkt) Zoals Thabit boven me zei pwnt deze sig. Hij is anders dan de rest, en dat is wat hem mooi maakt. Het font past erbij, de kleuren zijn mooi en het gezicht ziet er wat 3d uit. Mijn enige minpuntje is dat bovenste stuk, je kan dat misschien wat ''smoother'' maken, net als die onderste lijn die erdoorheen loopt. 99% Edit: Mijn enige minpuntje is dat bovenste stuk, je kan dat misschien wat ''smoother'' maken, net als die onderste lijn die erdoorheen loopt. Zo ziet het er wat beter uit 100% Bewerkt: 13 januari 2007 door M4X Reageren
.Syfes Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Het is mooi gedaan levi maar ik heb een andere smaak als jouw het prachtig dat je dat allemaal zelf hebt gemaakt maar zo goed vindt ik het niet ,ik geef je een 85%/100% Greetings Levi Reageren
BigM Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Mijn smaak is het ook niet nee.Maar daar kijk ik nu niet naar omdat het zo ongelovelijk knap is dat jij dit zelf gemaakt hebt . Ik vind je popetje grappig en leuk gedaan . leuke bijvoeging met ze stropdasje .Ik vind dat je echt een leuk lettertype heb gekozen wat er leuk bij past + die Chineese tekens.Verder vind ik alleen jammer dat je helemaal boven in die sig Een soort van balk hebt gemaakt . Misschien maakt mij dit dan nog noob maar ik zie de inhoud daar niet echt van . Maar daar laten we de pret niet door bederven . 98% .Erg knap gedaan kan niks zeggen . Niet te geloven dat jij ook bent begonnen want volgends mij ben jij hiermee in de wieg gelecht Reageren
Koen729 Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Echt prachitg. Geen minpunten. 98% Reageren
.Levi. Geplaatst: 13 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Die zwarte balk daarboven heb ik er neergezet zodat de signature wel een grote size heeft in hoogte, maar er niet leeg uitziet. Leg je vinger of iets anders maar voor die zwarte balk, je zult dan zien hoe anders de signature eruit zien. Naar mijn mening leeg en saai. Heb wat aanpassingen gemaakt aan de bovenste balk voor M4X. Dit is ook niet iets waar ik uren aan heb gezeten. Aangezien ik best vaak teken in photoshop, vector arts maak en andere dingen, zoiets als dit snel gedaan en dus ook niet superperfect. Ik deed het meer om even in te komen, heb het namelijk lang niet gedaan. Ps: bedankt voor jullie reacties! Reageren
Froop Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 De sig heeft wel iets, maar er kan nog veel aan gewerkt worden. Zo vind ik het poppetje nogal slordig, aangezien je een fadende rand ziet bij z'n kop. Verder vind ik de chinese tekens wat onnodig en snap ik de pixelbrushes rechts-bovenin niet, omdat er verder niets pixeligs in de sig voorkomt. Reageren
.Levi. Geplaatst: 13 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 De sig heeft wel iets, maar er kan nog veel aan gewerkt worden. Zo vind ik het poppetje nogal slordig, aangezien je een fadende rand ziet bij z'n kop. Verder vind ik de chinese tekens wat onnodig en snap ik de pixelbrushes rechts-bovenin niet, omdat er verder niets pixeligs in de sig voorkomt. Op het begin wou ik eigenlijk een anime poppetje maken, alleen had het hoofd al wat rond gemaakt, en wou toen een soort van licht op zijn gezicht creëren, vandaar die fade-effect en vandaar die chinese tekens. Ook al werd het niet meer een anime poppetje, die chinese tekens vond ik wel een goede manier voor wat opvulling en het past naar mijn mening er wel bij. En welke pixelbrushes bedoel jij? Het is gewoon een tech-brush niks pixel aan. En waarom zou je één bepaald brush niet in een art kunnen verwerken? Niet alles hoeft in een art meerdere keren voor te komen, zoiets zou je alleen kunnen doen als 2 brushes/onderwerpen totaal van elkaar verschillen, wat hier niet het geval is. Maar bedankt voor je reactie, stel ik zeer op prijs. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.