Jump to content

Vriendinnen

Recommended Posts

Geplaatst:

Aangezien ik ga beginnen om met vriendinnen te daten heb ik een paar vraagjes,

Ik zou het erg waarderen als ze beantwoord werden.

1.Hoe kan je zo snel mogelijk tot de 100 % daten ?

2.Kan je vriendin het ook uitmaken met jou en als dat zo is kan je haar dan nog terugkrijgen ?

3.Hoe weet je naar welke club/bar/restaurant jou vriendin het liefst wil ?

4.Als je 100 % met haar hebt en je hebt al haar gifts kan je haar dan vermoorden zonder dat jou suits enz weggaan ?

5.Hebben de oysters iets met je vriendinnen te maken ?

Dit waren mijn vragen...

Geplaatst:

1. Gewoon veel met je meid uitgaan en alles goed doen wat er staat in die missie's

2. Volgens mij kan dit niet maar je kan je vriendin wel dood maken als je het zat bent ze komt dan ook niet meer terug 8)

3.Dat geeft de radar aan met een icoontje

4.Je suits blijven er altijd

5.Nee, je moet gewoon de oysters verzamelen verder heeft dit dus gewoon niks met die vriendinnen te maken.

Geplaatst:

Even een toevoeging.

1) Inderdaad door het uitgaan. Voor meer informatie over hoe en wat met betrekking tot dates kan je hier even kijken.

2) Een vriendin kan je wél dumpen. Je kunt dumpen op meerdere manieren opvatten, zo kan je bijvoorbeeld alleen minpunten krijgen als je slechte date hebt gehad, maar als je geen percentage meer over hebt kan je gedumpt worden. Daarnaast kan je ook gedumpt worden als je door een andere vriendin wordt gezien als je op een date bent. Ik weet niet of je de betreffende vriendin nog terug kunt krijgen, maar ik vrees van niet.

3) Opnieuw verwijs ik je naar deze pagina op WikiGTA. Op die site kan je trouwens vrijwel alles over San Andreas vinden.

4) Je beloningen blijven er inderdaad altijd, maar je kunt niet meer in de auto van je vriendin komen. Ik zou haar gewoon negeren, dan kan je het later altijd weer opbouwen mocht je daar de behoefte voor hebben.

5) Dit heeft wél met je vriendinnen te maken, indirect weliswaar. Je krijgt er namelijk een hoger sex-appeal van, en er wordt minder gelet op je andere kwaliteiten door je vriendinnen. Alle oysters pakken maakt het dus makkelijker om een goede indruk te maken op je vriendin.

Geplaatst:

Was het niet zo dat, als je alle Oysters had verzameld, dat alle vriendinnen dan weer met jew ilde daten? (Behalve degene die je had doodgeschoten dan.)

Geplaatst:
Even een toevoeging.

1) Inderdaad door het uitgaan. Voor meer informatie over hoe en wat met betrekking tot dates kan je hier even kijken.

2) Een vriendin kan je wél dumpen. Je kunt dumpen op meerdere manieren opvatten, zo kan je bijvoorbeeld alleen minpunten krijgen als je slechte date hebt gehad, maar als je geen percentage meer over hebt kan je gedumpt worden. Daarnaast kan je ook gedumpt worden als je door een andere vriendin wordt gezien als je op een date bent. Ik weet niet of je de betreffende vriendin nog terug kunt krijgen, maar ik vrees van niet.

3) Opnieuw verwijs ik je naar deze pagina op WikiGTA. Op die site kan je trouwens vrijwel alles over San Andreas vinden.

4) Je beloningen blijven er inderdaad altijd, maar je kunt niet meer in de auto van je vriendin komen. Ik zou haar gewoon negeren, dan kan je het later altijd weer opbouwen mocht je daar de behoefte voor hebben.

5) Dit heeft wél met je vriendinnen te maken, indirect weliswaar. Je krijgt er namelijk een hoger sex-appeal van, en er wordt minder gelet op je andere kwaliteiten door je vriendinnen. Alle oysters pakken maakt het dus makkelijker om een goede indruk te maken op je vriendin.

Hoe kan je dan gezien worden?

Geplaatst:

Dat word aangegeven. Als jij met je vriendin waar je op dat moment mee an het daten bent rondrijd, zal er soms (dit gebeurt niet vaak) een waarschuwing komen. Dan zal het beeld zich focussen op een auto die ergens om de bocht staat ofzo, met een andere vriendin van jou erin. Het spel zegt dan dat je gezien bent en dat je haar moet proberen af te schudden.

Geplaatst:
Was het niet zo dat, als je alle Oysters had verzameld, dat alle vriendinnen dan weer met jew ilde daten? (Behalve degene die je had doodgeschoten dan.)

Nee, dit is waarschijnlijk dan een fabeltje. Het zoeken van de Oysters zorgt alleen voor het verhogen van je sex-appeal. Dat wil niet zeggen dat je direct met de vriendinnen kan daten, maar meer kans hebt. Het verschilt namelijk per vriendin. De één vindt je spieren belangrijk, de ander je sex-appael.

Geplaatst:
Nee, dit is waarschijnlijk dan een fabeltje. Het zoeken van de Oysters zorgt alleen voor het verhogen van je sex-appeal. Dat wil niet zeggen dat je direct met de vriendinnen kan daten, maar meer kans hebt. Het verschilt namelijk per vriendin. De één vindt je spieren belangrijk, de ander je sex-appael.
Op het moment dat je alle oysters hebt maakt het niet meer uit hoeveel vet en hoeveel spieren je hebt, op het moment dat je ze ontmoet WIL ze met je uit (je vriendin worden). Behalve Denise Robinson en Millie Perkins omdat je die 2 via missies ontmoet en op die manier automatisch je vriendin worden. Voor de andere 4 vriendinnen maakt het niet meer uit hoeveel vet en spieren je hebt als je alle 50 oysters hebt.
Geplaatst:

om er nog ff tussendoor te komen :puh:

om dan 2 player te gaan doen met je vriendin helpt ook goewd :D !

G-D :cya:

Geplaatst:
Aangezien ik ga beginnen om met vriendinnen te daten heb ik een paar vraagjes,

Ik zou het erg waarderen als ze beantwoord werden.

1.Hoe kan je zo snel mogelijk tot de 100 % daten ?

Om nog even op die eerste vraag terug te komen, het helpt ook om haar tijdens de date een kado te geven. Bijvoorbeeld een bosje bloemen, dildo of vibrator. Als je dat doet zie je ook linksbovenin welke toets je moet gebruiken om haar te zoenen. Daarnaast score je meer % als ze jou na de date op de "koffie" vraagt :*D . Op het moment dat je alle 50 oysters hebt zal ze jou gelijk na de eerste date al gelijk op de "koffie" vragen. Als je het doet zoals hierboven omschreven krijg je bij elke date 10%, maar er zijn nog 2% per date te behalen op het moment dat je bij je date aankomt in een auto met een hoog sex-appeal gehalte. Voorbeelden hiervan zijn bijvoorbeeld de Buffalo en de Slamvan, als je dan bij je stats kijkt zal je zien dat het balkje v/d sex-appeal helemaal vol is. Wat ik ook altijd doe is kleren kopen / aantrekken met een hoog sex-appeal gehalte. Dus bij elkaar is per 'normale' date 12% te scoren. Bij Michelle kan het gebeuren dat zij wil rijden met jou op de passagiersstoel bij zo'n date kan je 15% scoren. Dus je kan met ongeveer 8 dates een vriendin op de 100% krijgen. succes 8)

P.S. Als je meer info wilt over sex-appeal gehalte van kleren en auto's kan je het beste even op deze site kijken, op wiki zijn ze hier druk mee bezig maar ze zijn nog niet compleet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...