Jump to content

Komt colonel cortez nog terug?


Dx11

Recommended Posts

Ik vroeg me dus af of die gast aan het einde van het spel nog terug komt ofzo, met zn grote boot, vond het wel leuk dat die in de haven lag, ben zelf nog niet tot het einde geweest...

Ook zie ik vaak bij de vercetti mansion een man lopen in een blauw pak, kan dit pastor richards zijn of wie is dit? hij lijkt er erg veel op.. Ik kan geen screen geven sorry (xbox) maar er weet vast wel iemand wie ik bedoel...

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, Colonel Cortez vertrekt uit Vice City in de missie All Hands on Deck. In die missie moet je hem helpen tegen de Fransen. Je krijgt wel een telefoontje van hem na de missie Keep your Friends Close. In dat telefoontje vraagt hij hoe het gaat met Mercedes en hij vraagt aan Tommy of de geruchten over Mercedes kloppen dat ze een advocaat gaat worden. Tommy stelt hem gerust en vertelt dat de geruchten niet kloppen. Daarna moet hij ophangen omdat hij een gast ontvangt. Volgens mij was dat de zoon van een minister. Colonel Cortez had die minister doodgeschoten tijdens een coupepoging in zijn eigen land. Dit is het enige spoor die hij achterlaat in Vice City.

Ik heb eventjes onderzoek gedaan naar Pastor Richards. Ik zag wel mensen in een blauwe pak, maar die hadden beharing op hun gezicht, terwijl Pastor Richards dat niet had.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, Colonel Cortez vertrekt uit Vice City in de missie All Hands on Deck. In die missie moet je hem helpen tegen de Fransen. Je krijgt wel een telefoontje van hem na de missie Keep your Friends Close. In dat telefoontje vraagt hij hoe het gaat met Mercedes en hij vraagt aan Tommy of de geruchten over Mercedes kloppen dat ze een advocaat gaat worden. Tommy stelt hem gerust en vertelt dat de geruchten niet kloppen. Daarna moet hij ophangen omdat hij een gast ontvangt. Volgens mij was dat de zoon van een minister. Colonel Cortez had die minister doodgeschoten tijdens een coupepoging in zijn eigen land.

Ik denk niet dat het Pastor Richards is. Maar ik zal het onderzoeken.

Ik wist dat hij vertrok die missie heb ik wel gehad, maar die boot komt dus helemaal nietmeer terug? dus wel zonde, vind het maar leeg zo...

overigens die man die ik zag, die liep over het trappetje bij de hidden packages beloningen...

Bewerkt: door DX11
Link to comment
Delen op andere websites

Nee. Zoals op Wiki staat is de pastoor overleden en daarom is er ook een heel kleine kans dat hij er als ped in zit :puh:

ik heb die man trouwens ook gezien op de onderste brug, en trouwens hij zit zoiezo in het spel in de eerste missie zie je hem in een cutscene, en ik weet toch bijna zeker dat hij heel soms bij de vercetti estate loopt, en wat vaker op de meest zuidelijke brug, kijk maar!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik bedoel als hij hem in het Mansion ziet...

ten eerste was het buiten de mansion en ten 2e staat er in de 1e post al dat ik geen screens kan maken want ik heb een xbox, en ten 3e, vind ik wel dat je veel topics bumpt de laatste tijd maarja...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...