Jump to content

gta-vc.exe 1.0

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo,

ik installeerde bij vc een keer een ontzettend slechte online mod, die ik weer eraf gehaald heb. maar toen ik dat deed, was de gta-vc.exe zomaar weg! (ik heb dus ook geen backup kunnen maken) heeft iemand de orginele (1.0 dus) gta-vc.exe voor mij? (de 1.1 heb ik niks aan, want dan kan ik een bepaalde mod niet meer installeren :N )

Geplaatst:
hallo,

ik installeerde bij vc een keer een ontzettend slechte online mod, die ik weer eraf gehaald heb. maar toen ik dat deed, was de gta-vc.exe zomaar weg! (ik heb dus ook geen backup kunnen maken) heeft iemand de orginele (1.0 dus) gta-vc.exe voor mij? (de 1.1 heb ik niks aan, want dan kan ik een bepaalde mod niet meer installeren :N )

Die bestanden mogen niet aangevraagd worden, overigens hoor je in dit topic bestanden aan te vragen. In de beginpost zie je de regel staan dat er geen '.exe' files mogen worden aangevraagd. Dit omdat we niet kunnen nagaan dat het voor legaal gebruik is, ongeacht het verhaal. Ik raad je daarom aan Vice City even opnieuw te instaleren, dit is de beste manier voor een schone '.exe.'

Geplaatst: (bewerkt)
hallo,

Dit hoort allereerst in het Topic waarin je bestanden voor GTA kan aanvragen. Overigens is het illegaal om dit bestand te uploaden aangezien het een .EXE file betreft en dat staat nou eenmaal in de regels. Ik raad je aan om VC gewoon te herinstalleren en eventueel je mods opnieuw installeren, of je zoekt ergens anders maar hier kunnen we je er niet verder mee helpen, verder mag je alle bestanden van GTA aanvragen zodra het een .EXE is. Veel succes daarbij.

Edit: :7

Bewerkt: door Advancegta

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...