MuRRaYS Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 Heb sinds vandaag GTA;sa uitgespeeld.. nu kan je wel gebieden ensow gaan veroveren maar wat heeft dat voor nu? :huh: Wie weet nog meer leuke dingen om te doen nadat je het uitgespeeld heb? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 als je hem hem 100% hebt uitgespeeld dan zou ik een beetje rondlopen en mensen neermaaien en een beetje easter eggs gaan zoeken ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MuRRaYS Geplaatst: 18 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 Ik las net van die easter eggs.. wist nie dat ze bestonden maar wat heb je daar aan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 Mja.. Tis geloof ik niet dat je er iets aan hebt... ? Meer voor de fun... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 (bewerkt) ja dat zijn grappen van R* zoals een huurmoordenaar en nog wat aantal easter eggs waarvan een paar nog niet bewezen zijn voor meer info hierover bezoek dan het easter egg forum Bewerkt: 18 november 2004 door san_andreas_boy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vayne Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 Ik las net van die easter eggs.. wist nie dat ze bestonden maar wat heb je daar aan? het zijn gewoon mysterieuze grapjes in het spel. net zoals gta owner zei,.. het is FUN! tis leuk om er een te vinden, ben je gelijk helemaal trots :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 heb je ook al die trucking missies van RS Haul (niet echte missies) gedaan? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
denracer Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 (bewerkt) ja dat zijn grappen van R* zoals een huurmoordenaar en nog wat aantal easter eggs waarvan een paar nog niet bewezen zijn voor meer info hierover bezoek dan het easter egg forum huurmoordenaar :lol: luxe waar is die ? btw barry zit jij ook op het brommerforum ? Bewerkt: 18 november 2004 door denracer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
victor88 Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 misschien gewoon gaan doen wat je zelf wilt als je al die 100% hebt gehaalt en anders gewoon nfsu2 kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MuRRaYS Geplaatst: 18 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 nfsu2 heb ik al.. ga der morge aan beginnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 Heb je alle Unique Stuns, Oysters, Photos, Tags, Horseshoes? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MuRRaYS Geplaatst: 19 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 Neej tuurlijk niet.. heb de verhaal modus uitgespeeld.. al dat andere boeid me eigelijk niet.. wat heb je er nou aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 De 100% extra's :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miche Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 Dus m.a.w. heb je het spel nog geen 100% uitgespeeld, maximum 70% dus.. als je enkel de verhaallijn hebt gespeeld heb je nog niet alles gezien, nog niet alles gedaan, .. kortom er is nog veel dat ge kunt doen. Zoals bv alle side missions (R3), trucker missions, zero missions, tags, oysters, import-export missions, ........ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joker Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 Je kan zoals iedereen al zegt, genoeg doen... Gewoon fun hebben etc, ik koop Gta niet om de missies, maar juist om de vrijheid en alle coole shit die je kan doen;) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.