cheizz Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 ik heb san andreas nu al meer dan een half jaar en ben zeer tevreden ik heb hem naar versie een gedowngrade en ben gaan modden. maar gister heb ik wat dingen gemapt en niet gekeken of hij het deed, en nu doet san andreas het niet meer als ik een savegame laad krijg ik een foutmelding bij 2/3 laden. hij deed het gewoon altijd dus ik vindt het vreemd... Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 ik heb san andreas nu al meer dan een half jaar en ben zeer tevreden ik heb hem naar versie een gedowngrade en ben gaan modden. maar gister heb ik wat dingen gemapt en niet gekeken of hij het deed, en nu doet san andreas het niet meer als ik een savegame laad krijg ik een foutmelding bij 2/3 laden. hij deed het gewoon altijd dus ik vindt het vreemd... Ik vindt het niet zo vreemd, er gaat vaak wat mis als je gaat modden. Waarschijnlijk is er een probleem met je 'gta_sa.exe', dan knalt hij eruit op je savegame. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat in de mod een fout zit, of dat je hem niet goed hebt geïnstalleerd. Als je niet weet welke bestanden je overschreden hebt raad ik je aan GTA even opnieuw te instaleren. Zijn het kleine bestandjes die je hebt overschreden, dan kan je ze hier nog even aanvragen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.