DenkaanHenk Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 Is er een Mod die de Blue Jeans vervangt voor een spijkerbroek ? deze Mod werkt niet met Downloaden dus daar heb ik veder niet zo veel aan. Reageren
Typhoon Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 Kijk hier eens denkaanhenk, daar vind je allemaal mods op je kleding te veranderen. Er staat ook wel spijkerbroeken bij. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 12 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 Oh dat ben ik vergeten te vertellen GTA-Downloads doet het bij mij ook nooit GTAGaming ook niet en GTAgarage ook niet. Me Computer kan sommige Downloads niet aan ofzo en geeft altijd errors en foutemeldingen. Zijn er ook andere sites ? Voor een Mod die de Blue Jeans vervangt voor een nieuwe spijkerbroek ? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 Oh dat ben ik vergeten te vertellen GTA-Downloads doet het bij mij ook nooit GTAGaming ook niet en GTAgarage ook niet. Me Computer kan sommige Downloads niet aan ofzo en geeft altijd errors en foutemeldingen. Zijn er ook andere sites ? Voor een Mod die de Blue Jeans vervangt voor een nieuwe spijkerbroek ? Dan is er nog een andere grootte mod site die je kan bezoeken. Ik heb het over GrandTheftauto.Filefront. Op deze site heb je een zeer groot assortiment op het gebied van onder andere kleding, ik raad je aan eens goed alle 25 pagina's te bekijken. Ik hoop dat er iets leuks voor je tussenzit! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 12 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 Thanx ! Ik heb een leuke gevonden. De instalatie weet ik wel gewoon met IMG Tool 2. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.