gansdar Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 (bewerkt) ik heb zo net me eigen skin gemaakt hij is niet super maar ook niet dom vooral de broek en en het shirt maar het gezicht is een beetje mislukt edit:bedankt nickonly hij is voor gta vice city ik zal zo een screen shot hier aan toe voegen ff maken edit2:onder het bericht van nickonly staat een screenschot ervan opent met paint Bewerkt: 12 januari 2007 door gansdar Reageren
Nickonly Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 Misschien als je er even een screen bij doet hoe het er ingame uit ziet, dat dan meer mensen hem downloaden. En informatie voor welke GTA het word zou ook handig zijn. III of VC? Ik kan er verder ook geen mening over geven omdat er dus geen screen bij zit . Reageren
gansdar Geplaatst: 12 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 ik heb zo net me eigen skin gemaakt hij is niet super maar ook niet dom vooral de broek en en het shirt maar het gezicht is een beetje mislukt edit:bedankt nickonly hij is voor gta vice city ik zal zo een screen shot hier aan toe voegen ff maken [ Reageren
Thundercover Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Ik vind het eerlijk gezegd geen mooie skin. Het is gewoon wat geklieder met Paint. Het is net alsof ik mijn eerste skin terug zie. Maar goed, je zegt zelf dat hij ook mislukt is, dus waarschijnlijk doe je het de volgende keer beter Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.