$NeoSyp$ Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 Hallo, zou iemand me ergens mee kunnen helpen? Het is iets dat niet alleen kan... Ik probveer een scene op te nemen voor csi sf maar... nou ja lees maar weet je: SCENE VERHAAL De *** moeten van het schip af. Ze willen het opblazen. *** heeft bommen in het ruim gelegd (satchel charges) die ze laten afgaan als ***. WAT ER MOET GEBEUREN Je moet in de film zien dat de bommen afgaan. Maar die gasten staan natuurlijk niet meer in het ruim, die staan buiten. CJ moet hem wel laten afgaan natuurlijk. Maar je kunt er niet voor zorgen dat je CJ niet ziet als hij de bom laat afgaan (wat dus wel moet in de film) MIJN IDEE We gaan naar SA-MP. Daar leg jij een bom in het ruim van een schip. Je gaat aan de kant staan (uit het beeld) en laat de bom afgaan. Ik neem dat op (met 1st person view van een auto). Ik heb dus iemand nodig die sa-mp heeft, en tijd heeft om ongeveer een half uurtje te helpen. Als je wilt zal ik je naam wel in de credits zetten. Ik kan zo niet verder met opnemen weten jullie... Bedankt! ***= Nog geheim Reageren
Froodooo Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 Ik wil je best helpen hoor... Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 12 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 ok bedankt heh! heb je samp? dan spreken we eventjes af in welke server... wat dacht je van adres 82.173.148.114:7777? dat is een goede server (en nu staat hij leeg, dus hebben we alle rust). Reageren
Froodooo Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 ok bedankt heh! heb je samp? dan spreken we eventjes af in welke server...wat dacht je van adres 82.173.148.114:7777? dat is een goede server (en nu staat hij leeg, dus hebben we alle rust). Ja, ik heb SA:MP op de computer staan, en die server van jou ingevoegd. Wat mij betreft kunnen we de server in, en daar verder alles bespreken. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 12 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 froodoo, is eventjes eten, en het is nog niet gelukt. weet iemand een server waar je wel satchel charges hebt? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.