mussepower Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 Wie wil mij die ff sturen?? Groeten Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 Wie wil mij die ff sturen??Groeten Ik doe hem even voor je uploaden . Handling.cfg Reageren
mussepower Geplaatst: 12 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 Wie wil mij die ff sturen?? Groeten Ik doe hem even voor je uploaden . oke dank u das niet goed Hij gaat naar een andere site Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 Wie wil mij die ff sturen?? Groeten Ik doe hem even voor je uploaden . oke dank u das niet goed Hij gaat naar een andere site Klopt, van die site kan je hem downloaden . Als volgt kan je hem downloaden: - Ga naar de url die ik gegeven heb - Kies voor "Free" - Toets de 4-letterige code in (naast here:....) - Sla hem op ergens op je computer. Via deze site (Rapidshare) kan je bestandjes uploaden . Reageren
Froodooo Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 Hij verwijst je door naar Rapidshare.com, dat is de site waar je de file moet downloaden. Hoe dat moet zie je hier: Ga op de pagina naar onder en klik op 'Free' Tik de code in en kies eventueel nog een andere downloadserver, en klik dan op Download...[/b] Reageren
mussepower Geplaatst: 12 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 OW Yes Dank u !! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.