Swiggers Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 hallo, kan iemand me helpen om dingen op SA te doawnlowden?? zoals auto's wilt iemand me een nederlandse site van geven waar je zulk soort dingen kunt doawnlowden het doawnlowden lukt me niet ik heb de IMG tool 2.0 wel maar weet niet wat ik er mee moet doen alvast bedankt Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 hallo,kan iemand me helpen om dingen op SA te doawnlowden?? zoals auto's wilt iemand me een nederlandse site van geven waar je zulk soort dingen kunt doawnlowden het doawnlowden lukt me niet ik heb de IMG tool 2.0 wel maar weet niet wat ik er mee moet doen alvast bedankt Laat ik beginnen met je eerste vraag. Mods kun je downloaden op zo ontzettend veel plekken. De mod sites die je een keer moet bezoeken zijn; GTAGarage, GTADownloads en GTAFileFront. Als je op Google zoekt met wat trefwoorden zul je daar ook heel wat tegen komen. Dan je 2e vraag, om auto's te instaleren met de IMG Tool heb je wel wat kennis van de IMG Tool nodig. Er is een uitstekende tutorial geschreven, die kan je hier vinden. Een andere handleiding vindt je hier. Een andere optie is de San Andreas Mod Installer, deze is verreweg het makkelijkst. Hier hoef je enkel de auto te selecteren en hij zal automatisch worden geïnstalleerd. Ik raad je daarom ook aan deze te gebruiken, ook kun je hiermee weer makkelijk auto's verwijderen. Hier kan je de San Andreas Mod Installer downloaden. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 (bewerkt) Kijk hier eens ! En voor alle andere Downloads Hier ! Er zijn geen nederlandse GTA downloads sites. Op GTAGames na. Maar daar staan maar 4 auto's op voor in San Andreas dus daar heeft hij weinig aan. Jou reactie voegt ook trouwens niets aan het topic toe. >>> Door Dutchy3010: Ruziemakende reactie verwijderd.<<< Bewerkt: 12 januari 2007 door DenkaanHenk Reageren
Swiggers Geplaatst: 13 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 (bewerkt) hallo, kan iemand me helpen om dingen op SA te doawnlowden?? zoals auto's wilt iemand me een nederlandse site van geven waar je zulk soort dingen kunt doawnlowden het doawnlowden lukt me niet ik heb de IMG tool 2.0 wel maar weet niet wat ik er mee moet doen alvast bedankt Laat ik beginnen met je eerste vraag. Mods kun je downloaden op zo ontzettend veel plekken. De mod sites die je een keer moet bezoeken zijn; GTAGarage, GTADownloads en GTAFileFront. Als je op Google zoekt met wat trefwoorden zul je daar ook heel wat tegen komen. of kan het met alle site's Dan je 2e vraag, om auto's te instaleren met de IMG Tool heb je wel wat kennis van de IMG Tool nodig. Er is een uitstekende tutorial geschreven, die kan je hier vinden. Een andere handleiding vindt je hier. Een andere optie is de San Andreas Mod Installer, deze is verreweg het makkelijkst. Hier hoef je enkel de auto te selecteren en hij zal automatisch worden geïnstalleerd. Ik raad je daarom ook aan deze te gebruiken, ook kun je hiermee weer makkelijk auto's verwijderen. Hier kan je de San Andreas Mod Installer downloaden. ik heb de modinstaller gedownlowd is er ook nog een speciale site waarop ik alleen die auto's met de modinstaller kan downlowden??? of kan het met alle site's?? waar je mods op kan doawnlowden Bewerkt: 13 januari 2007 door swiggers Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 hallo, kan iemand me helpen om dingen op SA te doawnlowden?? zoals auto's wilt iemand me een nederlandse site van geven waar je zulk soort dingen kunt doawnlowden het doawnlowden lukt me niet ik heb de IMG tool 2.0 wel maar weet niet wat ik er mee moet doen alvast bedankt Laat ik beginnen met je eerste vraag. Mods kun je downloaden op zo ontzettend veel plekken. De mod sites die je een keer moet bezoeken zijn; GTAGarage, GTADownloads en GTAFileFront. Als je op Google zoekt met wat trefwoorden zul je daar ook heel wat tegen komen. of kan het met alle site's Dan je 2e vraag, om auto's te instaleren met de IMG Tool heb je wel wat kennis van de IMG Tool nodig. Er is een uitstekende tutorial geschreven, die kan je hier vinden. Een andere handleiding vindt je hier. Een andere optie is de San Andreas Mod Installer, deze is verreweg het makkelijkst. Hier hoef je enkel de auto te selecteren en hij zal automatisch worden geïnstalleerd. Ik raad je daarom ook aan deze te gebruiken, ook kun je hiermee weer makkelijk auto's verwijderen. Hier kan je de San Andreas Mod Installer downloaden. ik heb de modinstaller gedownlowd is er ook nog een speciale site waarop ik alleen die auto's met de modinstaller kan downlowden??? of kan het met alle site's?? waar je mods op kan doawnlowden Er zijn geen speciale sites waar je mods kan downloaden voor de Mod Installer, als je dat bedoeld. Auto's kun je van elke willekeurige site downloaden, met de Mod Installer kun je elke auto instaleren. Voor de andere mods geldt dat niet, de ene mod moet handmatig, bij de andere zit een automatische installer. Reageren
Swiggers Geplaatst: 13 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 (bewerkt) hallo, kan iemand me helpen om dingen op SA te doawnlowden?? zoals auto's wilt iemand me een nederlandse site van geven waar je zulk soort dingen kunt doawnlowden het doawnlowden lukt me niet ik heb de IMG tool 2.0 wel maar weet niet wat ik er mee moet doen alvast bedankt Laat ik beginnen met je eerste vraag. Mods kun je downloaden op zo ontzettend veel plekken. De mod sites die je een keer moet bezoeken zijn; GTAGarage, GTADownloads en GTAFileFront. Als je op Google zoekt met wat trefwoorden zul je daar ook heel wat tegen komen. of kan het met alle site's Dan je 2e vraag, om auto's te instaleren met de IMG Tool heb je wel wat kennis van de IMG Tool nodig. Er is een uitstekende tutorial geschreven, die kan je hier vinden. Een andere handleiding vindt je hier. Een andere optie is de San Andreas Mod Installer, deze is verreweg het makkelijkst. Hier hoef je enkel de auto te selecteren en hij zal automatisch worden geïnstalleerd. Ik raad je daarom ook aan deze te gebruiken, ook kun je hiermee weer makkelijk auto's verwijderen. Hier kan je de San Andreas Mod Installer downloaden. ik heb de modinstaller gedownlowd is er ook nog een speciale site waarop ik alleen die auto's met de modinstaller kan downlowden??? of kan het met alle site's?? waar je mods op kan doawnlowden Er zijn geen speciale sites waar je mods kan downloaden voor de Mod Installer, als je dat bedoeld. Auto's kun je van elke willekeurige site downloaden, met de Mod Installer kun je elke auto instaleren. Voor de andere mods geldt dat niet, de ene mod moet handmatig, bij de andere zit een automatische installer. en hoe kun je dat zien de mod zich zelf installeerd?? of kun je dat niet zien?? en zou ook nog iemand de link van het doawnlowden van de IMG tool 2.0 geven?? kan iemand me helpen A.U.B?? >>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd. Graag in het vervolg iets meer geduld tonen.<<< Bewerkt: 13 januari 2007 door swiggers Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 (bewerkt) IGM Tool 2.0 kun je op deze site downloaden. Er staat gewoon IMG Tool maar het is IMG Tool 2.0 omdat ik deze ook hebt gedownload. En een Mod Instaleren doe je door met IMG Tool 2.0 een bestandje over te schrijven op het bestandje met dezelfde naam. Het is binnen enkele seconden of 1 seconde gebeurt. Bewerkt: 13 januari 2007 door DenkaanHenk Reageren
Froodooo Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 kan iemand me helpen A.U.B?? Je had misschien wel iets meer geduld mogen hebben hoor. Ten eerste heb ik een download voor de IMG Tool voor je, namelijk deze van dit Forum zelf. Ten tweede dan, je kunt een Mod die je hebt gedownload dus soms installeren met een SAMI-file die bij de download zit. Dit is een file die je met de San Andreas Mod Installer kunt openen. Vervolgens hoef je met die installer alleen maar de map waar je SA hebt geïnstalleerd aan te geven, en dan gaat het installeren automatisch. Het deïnstalleren gaat via deze tool trouwens ook handig, want als je het programma opent, kun je ook kiezen om een mod te deïnstalleren. Maar een Mod (in ieder geval, de bestanden ervan), kun je ook met de IMG Tool in je spel zetten, je moet dan wat bestanden verplaatsen. Lees in alle gevallen gewoon de bijgeleverde Readme goed. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.