runescaper8 (gast) Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2007 zijn er idd rare auto's of super zeldsame auto's zoals:in lcs de .z.w.a.r.t.e thunder rodd en zo? (hiermee bedoel ik voertuigen die maar 1keer in je spel zitten) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2007 Nee, niet echt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2007 Er zijn natuurlijk voertuigen die je wat minder ziet dan andere, maar voor zover ik weet zijn er geen voertuigen die je maar 1 keer tegen komt. Wel zijn er voertuigen die je zelden of nooit ziet rijden, maar die je alleen op spawnplekken vind, bijvoorbeeld de Limousine. Ook voertuigen als de Sabre Turbo, Quad, of Ventoso zie je niet vaak rijden. Maar alle zie je we zelden rijden, of ze hebben een spawnplek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
runescaper8 (gast) Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2007 ok bedankt.................. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
runescaper8 (gast) Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2007 zijn er ook kogelvrije auto's of zo in vcs? (srry voor de dubbel post, maar anders zouden de meeste dit bericht niet lezen) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2007 (bewerkt) Ja je kunt kogelvrije auto's kopen bij sunshine auto's ,of als je empire building hebt uitgespeelt zijn alle auto's die daar verkrijgbaar kogelvrij. Ik hoop je hiermee te helpen. Greettzzz, Roneri EDIT hieronder: hee dat was zo ongeveer mijn tekst Bewerkt: 13 januari 2007 door roneri Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2007 (bewerkt) zijn er ook kogelvrije auto's of zo in vcs? Jazeker. Hieronder heb ik alle beschikbare kogelvrije voertuigen op een rijtje gezet, maar hiervoor moet je wel de verhaallijn uitgespeeld hebben. Allereerst kan je een stel kogelvrije voertuigen kopen bij Sunshine Autos: Een kogelvrije BF Injection, kost $4000 Een kogelvrije Stretch, kost $3000 Tevens zijn alle gangcars die voor jouw Empire Building-sites geparkeerd staan kogelvrij wanneer je alle 30 Empire Building-sites veroverd hebt. Edit: OMG. Bewerkt: 13 januari 2007 door Pietje II Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.