Jump to content

MS Paint-signature

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey mensen, check deze signature die ik geheel in MS paint gemaakt heb (op school trouwens :puh: ), dus ook de gradient en scanlines zijn met paint gemaakt (en als je me niet gelooft heb je maar pech).

De sig is wel vrij kaal, maar dat is omdat ik "from scratch" begonnen ben.

signaturescanlinesfinalyx6.png

Enne wat vinden jullie ervan?

Geplaatst:

Nouja sorry . Ik rate je niet om de volgende reden . Je hebt een groene background . Eenigsinds een soort scanlines .Een witte Kader . Tekst .En dat is het . Ik denk dat je niet gerate word Omdat daar niet mee te raten valt . Kijk misschien of je de volgende keer iets met meer een plaatje kan doen als dit . Ookal weet ik hoe moeilijk het is zonder photoshop . Daarom een goed advies : Voor ik photoshop had gebruikte ik photofiltre . Een gratis programma waarmee je erg mooie sig's kan maken die soms lijken op photoshop exemplaren . Kijk eens of je dat programma'tje kan downloaden (nog een keer : Gratis) Dan kom je gelijk al een stuk verder . :)

Geplaatst: (bewerkt)
Nouja sorry . Ik rate je niet om de volgende reden . Je hebt een groene background . Eenigsinds een soort scanlines .Een witte Kader . Tekst .En dat is het . Ik denk dat je niet gerate word Omdat daar niet mee te raten valt . Kijk misschien of je de volgende keer iets met meer een plaatje kan doen als dit . Ookal weet ik hoe moeilijk het is zonder photoshop . Daarom een goed advies : Voor ik photoshop had gebruikte ik photofiltre . Een gratis programma waarmee je erg mooie sig's kan maken die soms lijken op photoshop exemplaren . Kijk eens of je dat programma'tje kan downloaden (nog een keer : Gratis) Dan kom je gelijk al een stuk verder . :)

Nee, dat downloaden hoeft niet, ik heb zowel PSP 10 als PS CS op mijn Pc staan, alleen wilde ik eens kijken wat ik kon doen met alleen maar MS-Paint, en dan horen wat jullie ervan vonden.

Bewerkt: door Nuke[NL]
Geplaatst:

Ik heb werkelijk geen idee wat MS-Paint is maar dit vind ik niet echt mooi. Als je Photoshop gebruikt kan je toch veel mooiere dingen maken? Waarom gebruik je dan MS Paint?

Ik denk dat niemand dit mooi vind, sorry, niet kwaad bedoelt hoor ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...