jurr.p Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2007 ik wil cheat devise instaleeeren en kan het ook want heb geen 2,81 aleen lukt het niet er staat op me comuter connect your psp to comuter en ik weet niet hoe (vraag die een vriend wi lweten ) -als je 2,81 en je instaleert cheat devise gaat je psp naar de haaien ? of iet er aan kapot grtz jurr.p Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maarte41 Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2007 (bewerkt) De cheatdevice werkt alleen op 1.5, 2.71se, 3.02oe of 3.03oe. Om je psp met je computer te verbinden moet je een usb kabel van dit type hebben. Nu ga je op je psp naar Instellingen -> USB-verbinding. Op je pc zal er nu een scherm verschijnen waarop je kan kiezen wat je wil doen. Als je de cheatdevice op 2.81 installeerd gaat je psp niet kapot of zo, het neemt alleen geheugen in. Bewerkt: 12 januari 2007 door maarte41 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jurr.p Geplaatst: 12 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2007 De cheatdevice werkt alleen op 1.5, 2.71se, 3.02oe of 3.03oe.Om je psp met je computer te verbinden moet je een usb kabel van dit type hebben. Nu ga je op je psp naar Instellingen -> USB-verbinding. Op je pc zal er nu een scherm verschijnen waarop je kan kiezen wat je wil doen. Als je de cheatdevice op 2.81 installeerd gaat je psp niet kapot of zo, het neemt alleen geheugen in. en hoe kan je een andere krijgen dan 2.81??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maarte41 Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2007 Je kan upgraden naar een hogere firmware en downgraden naar een lagere. Upgraden kan je met een umd disk of via 'Netwerk bijwerken' dat bij Instellingen staat op je psp. Je kan ook de nieuwste firmware downloaden op Yourpsp.com Over downgraden mag op dit forum niet gesproken worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jurr.p Geplaatst: 12 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2007 (bewerkt) Je kan upgraden naar een hogere firmware en downgraden naar een lagere.Upgraden kan je met een umd disk of via 'Netwerk bijwerken' dat bij Instellingen staat op je psp. Je kan ook de nieuwste firmware downloaden op Yourpsp.com Over downgraden mag op dit forum niet gesproken worden. er staat nu devhook was not found on your psp edit: waarom zijn die dingen verboden op dit forum Bewerkt: 12 januari 2007 door jurr.p Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maarte41 Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2007 Als je op 1.5 de cheatdevice wil installeren heb je devhook nodig. Om devhook te verkrijgen zal je op het internet moeten zoeken, want het is verboden op dit forum. Als je de cheatdevice op een custom firmware wil installeren moet je dit doen zonder de installer. In de readme die bij de cheatdevice zit staat hoe dit moet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jurr.p Geplaatst: 12 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2007 Als je op 1.5 de cheatdevice wil installeren heb je devhook nodig.Om devhook te verkrijgen zal je op het internet moeten zoeken, want het is verboden op dit forum. Als je de cheatdevice op een custom firmware wil installeren moet je dit doen zonder de installer. In de readme die bij de cheatdevice zit staat hoe dit moet. waarom ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maarte41 Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2007 1) Voor vcs heb je 2.8 nodig. Op 1.5 kan je dus normaalgesproken vcs niet spelen, maar dankzij devhook kan dit wel. 2) De cheatdevice is een plugin en plugins moet je op 1.5 laden via devhook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
OG-J Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2007 Als je dus de cheatdevice hebt voor GTA LCS, en je upgrade dan naar de standaard firmware op GTA VCS te spelen, dus 2.8 dacht ik, is dit dan al te hoog om dan nog GTA LCS cheatdevice te gebruiken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rekam Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2007 Cheatdevice van LCS werkt niet voor VCS. VCS loopt op firmware 2.81. Cheatdevice werkt niet op 2.81. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
OG-J Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2007 Cheatdevice van LCS werkt niet voor VCS.VCS loopt op firmware 2.81. Cheatdevice werkt niet op 2.81. Ik denk dage spoken ziet, want ik heb nooit gezegt dat ik dezelfde cheatdevice bedoel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.