Rullez Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 Beste mensen van het Gtaforum, ik had laats ook al een topic aangemaakt. Met de vraag waarmee ik het handigst een Blog aan kon maken. Nou raden enkele mensen mij Wordpress aan, en ik ben er nu eens werk van gaan maken. Maar ik snap eigenlijk helemaal niks. Dus vanaf het begin weet ik het al niet meer. Dus wie zou mij kunnen helpen? Reageren
Argon Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 Beste mensen van het Gtaforum, ik had laats ook al een topic aangemaakt. Met de vraag waarmee ik het handigst een Blog aan kon maken. Nou raden enkele mensen mij Wordpress aan, en ik ben er nu eens werk van gaan maken. Maar ik snap eigenlijk helemaal niks. Dus vanaf het begin weet ik het al niet meer.Dus wie zou mij kunnen helpen? Hier kan je informatie vinden: Wordpress.net (NL) Uiteraard moet je het ook eerst installeren voor je het kan gebruiken! (klinkt misschien dom maar ik kwam daarjuist op de WordPress.com en dat is een site die gratis blogs voor jouw aanmaakt zodat je niks moet doen. En het kan dat die blogs een beetje anders werken, maar dat weet ik niet.) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.