Jump to content

FBI rijd rond?

Recommended Posts

Geplaatst:

Eejj forumgenootjes! :bonk:

Is het mogelijk dat de FBI gewoon rondrijd in San Fierro zonder dat ik sterren heb? Want zoals je op de onderstaande screens zal kijken, zie je dat ik geen sterren heb! Ze kwamen bij mij gewoon langsrijden en toen trokken ze een man uit een auto en gingen ze die in elkaar slaan. :bonk:

Screen:

fbijr3.png

Hier kun je zien dat ik geen sterren had:

geensterrenjb9.png

Misschien weten jullie het. :*D

Greets :cya:

GTA GG :bier:

Geplaatst:

misschien heb je veel cheats gebruikt ofso en is het systeem in de war of een mod? :? k denk dat je misschien de Riot cheat hebt gebruikt dus dat er rellen zitten ;)

Geplaatst:

Dit is nieuw voor mij! Het zal wel dat die man iets misdaan heeft ofzo, dat ie gezocht wordt door de FBI! Grappig, leuk gevonden :klap::puh: Ik weet niet of het al bekend was... Maar...Is dit een glitch of is dit door R* erin geplaatst? :?

Geplaatst:

Ik weet zeker dat het de Riot Cheat niet is, want die heb ikzelf ook. En ik zie nergens FBI, het is eerder een mod ofzo.

Geplaatst: (bewerkt)
misschien heb je veel cheats gebruikt ofso en is het systeem in de war of een mod? :? k denk dat je misschien de Riot cheat hebt gebruikt dus dat er rellen zitten ;)

Nee, de cheat dat er rellen komen heb ik nooit gebruikt, en die vent die ze uit de auto gooiden, die had zeker weten niks gedaan, hij stond voor het stoplicht stil en deed verder niks, overigens had de FBI geen sirene aanstaan.

Ook mods gebruik ik niet, en het systeem in de war dat denk ik niet. Maar bedankt voor je reactie.

Edit: Excuseer mij, hij stond niet voor het stoplicht. :D

Bewerkt: door GTA Ganggast

Is het mogelijk dat de FBI gewoon rondrijd in San Fierro zonder dat ik sterren heb? Want zoals je op de onderstaande screens zal kijken, zie je dat ik geen sterren heb! Ze kwamen bij mij gewoon langsrijden en toen trokken ze een man uit een auto en gingen ze die in elkaar slaan. :bonk:

Screen:

fbijr3.png

geensterrenjb9.png

Ik heb om een bepaalde reden zo het gevoel dat dit niet helemaal echt is. Het konden makkelijk 2 screens zijn, 1 van de ene met FBI, die auto had je zelf gewoon open daar neer gezet en 2 FBI rangers neer kunnen zetten zonder dat je dan sterren hebt. Want het gebeurt gewoon niet dat er gewoon een FBI langs rijd en iemand uit de auto haalt. Het gebeurt soms wel dat een normale politie wagen (één enkele) een andere wagen achterna rijd en probeert te stoppen. Maar dus nooit 2 wagens en ook nooit FBI wagens. Ook zou de auto als die achtervolgd is beschadigd moetten zijn wat. Wat hij dus duidelijk NIET is. Conclusie: NEP, zelfgemaakt, enz onzinnig.

Misschien kan je even de screen HELEMAAL in een stuk laten zien als bewijs??

Bewerkt: door Nickonly
Geplaatst:
Ik heb om een bepaalde reden zo het gevoel dat dit niet helemaal echt is. Het konden makkelijk 2 screens zijn, 1 van de ene met FBI, die auto had je zelf gewoon open daar neer gezet en 2 FBI rangers neer kunnen zetten zonder dat je dan sterren hebt. Want het gebeurt gewoon niet dat er gewoon een FBI langs rijd en iemand uit de auto haalt. Het gebeurt soms wel dat een normale politie wagen (één enkele) een andere wagen achterna rijd en probeert te stoppen. Maar dus nooit 2 wagens en ook nooit FBI wagens. Ook zou de auto als die achtervolgd is beschadigd moetten zijn wat. Wat hij dus duidelijk NIET is. Conclusie: NEP, zelfgemaakt, enz onzinnig.

Die screen helemaal laten zien kan niet meer, want ik heb net weer verder gespeeld. En overigens, die auto die je duidelijk in beeld ziet, dat is MIJN auto, rechts zie je een puntje van een andere auto, die was van hun, en trouwens, er staan echte FBI mannetjes bij die vent die ze in elkaar slaan. Het is dus niet nep.

Ik wil nu geen ruzie, maar ik wil duidelijk maken dat ik niet iedereen ga bedriegen!

Geplaatst:

Screen:

fbijr3.png

geensterrenjb9.png

Toen ik zijn ganggast's post zag dacht ik precies hetzelfde!

Eerst bewijs dus!

Boris H.

Geplaatst:

Ik heb dus ff zitten kijken enz. en wat ik nu ontdekt heb: Dit is idd ge-photoshopt ofso dus fake want als je goed kijkt, staat de man in verkeerde stand want hij moest bij de auto staan en daar staat nou net de politie :? ik denk dat GTAGanggast zelf is aangehouden en dat de politie hem slaat en dan geknipt-geplakt ofso maar dit is sowieso niet echt ;)

post-42509-1168628119.png

Ik heb dus ff zitten kijken enz. en wat ik nu ontdekt heb: Dit is idd ge-photoshopt ofso dus fake want als je goed kijkt, staat de man in verkeerde stand want hij moest bij de auto staan en daar staat nou net de politie :? ik denk dat GTAGanggast zelf is aangehouden en dat de politie hem slaat en dan geknipt-geplakt ofso maar dit is sowieso niet echt ;)

Dat is het dus niet. Want de FBI haalde hem uit de auto, en als ze hem dan een paar keer slaan, kan hij ook naar een andere kant gaan. DUS NIET FAKE!!

Edit: Ik zit trouwens in die duidelijk zichtbare F.B.I. Rancher.

Edit 2: Ik vind het anders wel erg knap dat ik PRECIES een personage die rondloopt uit het spel kan maken.

Bewerkt: door GTA Ganggast

Dat is het dus niet. Want de FBI haalde hem uit de auto, en als ze hem dan een paar keer slaan, kan hij ook naar een andere kant gaan. DUS NIET FAKE!!

Edit 2: Ik vind het anders wel erg knap dat ik PRECIES een personage die rondloopt uit het spel kan maken.

Reactie 2: ik vindt het ook erg knap dat het zo op lijkt maar de foto is ook van andere camera genomen en waar sta jij? :? ''in de auto'' :? sorry k wil niet lullig doen ofso maar k geloof het niet ;)

Bewerkt: door gangstabadboys
Geplaatst:

Reactie 2: ik vindt het ook erg knap dat het zo op lijkt maar de foto is ook van andere camera genomen en waar sta jij? :? ''in de auto'' :? sorry k wil niet lullig doen ofso maar k geloof het niet ;)

Ok, ik ben dus niet de persoon die wordt geslagen he? En je kan mij ook niet zien op het beeld, want als je een screen neemt terwijl je NIET in een voertuig zit. Moet je een deel van jezelf zien. Dat zie je niet, dus dat betekent dat ik wel in een auto MOET zitten. Hopelijk snap je het nu, dan kunnen we weer verder over het normale onderwerp.

ik denk niet dat deze: ""foto"". echt is dat zie je toch duidelijk

Bewerkt: door maikel jonson
Geplaatst:
:N ik zie niemand duidelijk in die fbi wagen zittten had gelijk

Je ziet op het plaatje 2 Ranchers, die duidelijk ZICHTBARE is van mij, ik heb niet gezegd dat je mij DUIDELIJK ziet.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...