Silverbyte Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 Ik heb een mogelijke verklaring: Wanneer je een wanted level (in dit geval 5) hebt, en je raakt dat daarna weer kwijt, zullen agenten, soldaten enz. zich niet meer met jou bemoeien, maar achter andere criminelen aan gaan. Het kan in dit geval dus gebeuren dat die 2 FBI-agenten achter die man aan zaten. Mocht je geen wanted-level gehad hebben, dan zal het waarschijnlijk een bug zijn.
ArticLight Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 (bewerkt) Ik heb effe heel snel de 2 screens met paint in elkaar geplakt. Dit lijkt me niet fake, al is er een stukje muur tussen de 2 screens weg. Bewerkt: 12 januari 2007 door ArticLight
Big Boss Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 (bewerkt) Volgens mij is die screen wel echt, als ze iemand uit de auto trekken, draaien ze die persoon om, zodat hij met z'n gezicht naar de auto toe staat, daarna gaan ze zelf voor het portier staan, zodat die persoon niet meer kan instappen. Het is wel raar dat juist de FBI komt, hoewel je ze nooit ziet, behalve als je vijf sterren hebt. Het kan natuurlijk zijn dat je de textures van de FBI met de politie hebt verwisseld. Idem voor de auto's. Maar ik denk niet dat dat het geval is, aangezien je op de achtergrond nog een SFPD wagen ziet staan. Het is mij ook onduidelijk waarom GTA Ganggast niet eén screen heeft geplaatst met de hud er bij op, in plaats van twee screens, die van twee verschillende plaatjes afkomstig zouden kunnen zijn. Nog een leuk weetje: als je de politie iemand ziet achtervolgen, en je zit zelf in een politiewagen, moet je er mee achter aan gaan (met de sirenes aan weliswaar). Elke politieauto of motor die je onderweg tegenkomt zal er nu mee achter aan gaan! Zo heb ik 'ns twee politieauto's gehad die achter een vent in een Cheetah aanreden, en ik dacht, ik ga ze even helpen, kom ik onderweg nog vier politieauto's en twee motors tegen die er ook nog achter aan gingen, het was eigenlijk wel grappig om te zien, ik denk dat ik zoiets in m'n volgende filmpje ga steken, lekker met z'n achten achter eén persoon aan. Edit: tijdens het plaatsen van mijn post hebben nog twee mensen gepost, waaronder ArticLight met een duidelijk bewijs dat deze screen NIET nep is. Bewerkt: 12 januari 2007 door Big Boss
.Timothy Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 (bewerkt) Ik heb effe heel snel de 2 screens met paint in elkaar geplakt. Dit lijkt me niet fake, al is er een stukje muur tussen de 2 screens weg. Edit: tijdens het plaatsen van mijn post hebben nog twee mensen gepost, waaronder ArticLight met een duidelijk bewijs dat deze screen NIET nep is. Ik vind de overgang niet bepaald vloeiend(ik wil geen mierenneuker zijn hoor ). EDIT: Nu is alles toch duidelijk...... Bewerkt: 12 januari 2007 door VWO-er
Die Hard Geplaatst: 12 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 Bedankt allemaal voor jullie steun!! Ik heb weliswaar 5 sterren gehad, maar er was al een kwartier voorbij. En ik ben toen de hele tijd gewoon op mijn plaats blijven staan en wat mensen neergeknald. En toen ging ik rijen met mijn F.B.I. Rancher en reed er ineens een andere F.B.I. Rancher langs. Toen stapte er een paar uit en gingen die man in elkaar slaan. Echt heel erg bedankt dat jullie zo slim waren om een aantal dingen op te noemen zodat ze wisten dat het echt gebeurd was! We zijn er dus uit, het kwam (denk ik dan) omdat ik eerst 5 sterren had! Bedankt allemaal! Greets GTA GG
Koen729 Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 Jongens toch, kijk verder dan je neus lang is. Als je 5 sterren hebt en je saved hem ergens (jij waarschijnlijk bij de garage ) zal de FBI er nog zijn en hetzelfde doen als de politie.
Dutchy3010 Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 Ik vind het op zich niet zo onlogisch, ook als het een kwartier voor bij is, dat FBI rondrijdt. Misschien een bug, misschien ook niet. Alleen ik vind niet dat er een topic volgespamd moet worden over de vraag of hij echt of niet is, want wat is er de bedoeling van als hij wel echt is? Zie je in het echt ook alleen leger/polities wanneer je wat hebt misdaan? Kortom: nutteloos topic. [Niet eens met slotje --> PM]
Recommended Posts