Domispike Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 wie kan mij 1 x goed uitleggen(in jip&janneke taal) hoe ik een signature met gif maak? ik snap het egt niet ps: de Gif heb ik al en de sig ook al alleen samen lukt niet groetjes Domispike Reageren
Froodooo Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 Je wilt die Sig dus gewoon opslaan als een .Gif bestandje? Dit kan gewoon als volgt in bijvoorbeeld Photoshop (in andere programma's werkt het meestal precies hetzelfde. - Open je Signature die je nu hebt. - Ga dan naar File -> Save as (of Bestand -> Opslaan als) - Kijk bij 'Format' of 'Formaat' (klik op het pijltje). Ergens daar staat waarschijnlijk het bestandstype .Gif. _________________________________________________________ Als je een bewegende Sig hebt, met een animatie erin, moet je het anders aanpakken: - Open je Sig in Adobe Imageready - Ga daar naar File -> Save optimized as - Bij de format kies je daar weer .Gif. Zo wordt je Sig automatisch met de animatie erin opgeslagen. [Ps] Dit had je beter kunnen vragen in Graphics Algemeen. >>> Door RonaldVC: Bij deze verplaatst naar Graphics Algemeen..<<< Reageren
Goliat Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 ps: de Gif heb ik al en de sig ook al alleen samen lukt niet Niets ten nadele van Froodooo maar wat ik dus begrijp is dat je 1 GIF hebt en 1 Signature en dat je de GIF wilt plaatsen in je signature. Niet een GIF animatie signature maar een gewone sig waarin je dus een GIF(die al opgeslagen is) wilt plaatsen. Dit allemaal is perfect uitgelegd in deze tut: >Klik< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.