Pemp Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 Ik heb op Wikigta gekeken en de zoekfunctie dinges gebruikt maar niks gevonden... Heeft iemand misschien een plattegrond van de groote van alle Terretoriums? dus dat een bijvoorbeeld aangegeven lijn staat hoe groot elk Terretorium is. want ik heb volgens mij alle Terretoriums gedaan maar Er staat 98% Kan iemand me miss helpen Alvast bedankt Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 (bewerkt) Ik heb op Wikigta gekeken en de zoekfunctie dinges gebruikt maar niks gevonden...Heeft iemand misschien een plattegrond van de groote van alle Terretoriums? dus dat een bijvoorbeeld aangegeven lijn staat hoe groot elk Terretorium is. want ik heb volgens mij alle Terretoriums gedaan maar Er staat 98% Kan iemand me miss helpen Alvast bedankt Het zou helpen als je ook even vermeld hoeveel gebieden je veroverd hebt en op welk platform jij GTA:SA speelt. Op de PS2 schijnt er namelijk nog een gebied in het noordwesten te zijn vlakbij de bootschool (dit is in de PC-versie gecorrigeerd en verplaatst naar LS). Volgens mij, als je het spel op de PC speelt moet er nog een klein gebied zijn in het noorden, een smalle strook. Kijk nog eens goed op je in-game map. succes Edit: Er zijn wel verschillende versies van GTA:SA voor PS2 in omloop, het zou kunnen dat in latere versies deze correctie ook is doorgevoerd. Bewerkt: 12 januari 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
Froodooo Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 Dat probleem hebben meer mensen, dat ze denken dat ze echt alles hebben gedaan, maar dat er nog een heel klein stukje paars of geel tussen de zee van jouw groen zit. Kijk dus nog even goed of je naast het groen nog een andere kleur ziet. Die kaartjes die jij bedoelt heb ik overigens nog nooit gezien. Reageren
Pemp Geplaatst: 12 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 Ik speel San Op de PS2 en er zit geen ding van de bootschool ik zal nog eens goed kijken maar ik denk het niet. en er zit wel een smal strookje in Los Santos misschien haal je deze door elkaar Alsnog Thank you Well Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 Er is ook in Vinewood zo een heel klein stukje dat paars blijft denk ik. zo rechts bovenaan. Ik denk dat je het niet of heel moeilijk kan veroveren. Dus ja misschien daar eens kijken. Reageren
.Timothy Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 Kon de mijne even niet meer vinden dus die van BaasB maar even geciteerd: Ik heb 2 vragen over hoe de gangs. 1- Als je alle gebieden overgenomen hebt voor de volle 100%, dan stoppen tegelijk ook de Ballas en Vagos met aanvallen van je gebieden? Wat betekent dat er dus eigenlijk geen gang-wars meer zijn in het spel.. :S 2- Ik heb 98.18% van Los Santos in mijn bezit. De Ballas 0% en de Vagos 1.82%. Maar ik kan nergens op de map hun gele territorium vinden, en ze proberen mijn gebieden ook niet te pakken. Is dit een bekende bug of kijk ik gewoon scheel er langsaf? Hier is een screenshot van mijn map; (verkleind) Hoop op een reactie YrOnline. Antwoord op je 1e vraag: Nee, als je alle gang territories hebt overgenomen, zullen er nooit meer gangwars zijn. Antwoord op je 2e vraag: Ja, hier hebben veel mensen last van. Er is nog een héél klein stukje gang territory dat je moet overnemen voor de 100%. Het is zo'n klein stukje, dat je het op de map niet eens kan zien, dus scheel kijken doe je niet. Het stukje ligt in Temple, het is niet echt een ''territory'' te noemen, het is alleen de stoep. Ik heb een plaatje voor je gemaakt om te laten zien waar dat stukje gang territory ongeveer zit: Het is nog ietsje kleiner dan ik het op de map getekend heb, maar daar kun je de gang territory waarschijnlijk wel vinden. En als je hem dan nog niet kan vinden, kun je altijd nog even je savegame op het forum zetten, zodat iemand anders kan kijken of hij/zij hem voor jou kan vinden. Succes ermee. P.S. Ik zal wel véél te laat zijn, maar dat kwam omdat ik even moest kijken waar dat kleine stukje gang territory ook al weer zat. EDIT: Even het plaatje van Yroline in de quote van mij verkleind, want die was nogal veel te groot. Yroline, ik raad je aan om even een verkleind plaatje in je post te zetten, want je huidige plaatje rekt heel de pagina uit. Ik heb het plaatje al voor je verkleind, je hoeft alleen even deze link in je post te zetten: [img=http://img123.imageshack.us/img123/1343/gtasanandreasmapvanyrolms7.png] >>> Door Dutchy3010: Bedankt BaasB. <<< Of als je wilt dat mensen je plaatje zien op de grote zoals hij nu is, kun je de directe link geven, namelijk deze: Klik. Deze link moet je in je sig zetten als je de directe link wil plaatsen: [url=http://img123.imageshack.us/img123/6262/lsll6.jpg]Klik.[/url] EDIT 2: Inderdaad wakkiegeslacht, ik vroeg me af of dat stoepje nou ook al weer rechts of links zat. Ik dacht dat het links was, maar ik heb me dus vergist. Alsjeblieft! Reageren
Pemp Geplaatst: 12 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 Thank YOUUU!! Yess Khep alle Terretoriums! TY All Weer een stapje bij 100%! (van het spel) Wat zou ik Zonder jullie moeten ^^ Baaj Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 de gang terretoriums helpen niet om gta sa 100% uit te krijgen horr Reageren
Pemp Geplaatst: 12 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 Dus jij doet alle tags en pakt alle oesters enzo Zonder dat jij Alle terretoriums hebt? Lijkt me een beetje raar. En trouwens je krijgt ook meer het gevoel dat je het uitgepeeld hebt... Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 ja maar de meeste tags heb k al .. en de oisters liggen altijd in water.. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 ja maar de meeste tags heb k al .. en de oisters liggen altijd in water..Met een Seasparrow kan je makkelijk alle oysters bereiken in relatief korte tijd. succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.