Basssss Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 (bewerkt) Klopt. Maar het gaat ook om de locatie waar je ze ziet.Je ziet bijvoorbeeld niet gauw een tractor in de binnenstad van SF. Dat is dus wel zeldzaam. Ik heb een golfkarretje wel eens zien rijden voor de Doherty Garage. Bewerkt: 31 maart 2008 door Basssss Reageren
sniper rifle Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Wel, de Buccaneer is niet echt zeldzaam hoor.Je komt ze geregeld tegen in de ghetto's van Los Santos, en in het havengebied van San Fierro. heb nog nooit een buccaneer in de ghettos van LS gezien hoor bedoel je misscien de Esperanto? Reageren
Bossinkje Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Buccanneer?? Nog nooit gezien!! :O Reageren
El Condor Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Ik heb vandaag een Hotknife gezien, in San Fierro. Haast onmogelijk, want die auto is gewoon het toppunt van zeldzaamheid in mijn ogen. Dit is volgens mij de tweede keer dat ik die auto zie terwijl ik SA best lang heb ... Reageren
Kloep Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Ik heb vandaag een Hotknife gezien, in San Fierro. Haast onmogelijk, want die auto is gewoon het toppunt van zeldzaamheid in mijn ogen. Dit is volgens mij de tweede keer dat ik die auto zie terwijl ik SA best lang heb ... De hotknife staat altijd iets links van las venturas in de woestijn =] Reageren
El Condor Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Ik heb vandaag een Hotknife gezien, in San Fierro. Haast onmogelijk, want die auto is gewoon het toppunt van zeldzaamheid in mijn ogen. Dit is volgens mij de tweede keer dat ik die auto zie terwijl ik SA best lang heb ... De hotknife staat altijd iets links van las venturas in de woestijn =] O, alletwee de keren zag ik de auto in de noorden van San Fierro... Maargoed, het punt is dat je het niet vaak ziet... Reageren
Kloep Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Ik heb vandaag een Hotknife gezien, in San Fierro. Haast onmogelijk, want die auto is gewoon het toppunt van zeldzaamheid in mijn ogen. Dit is volgens mij de tweede keer dat ik die auto zie terwijl ik SA best lang heb ... De hotknife staat altijd iets links van las venturas in de woestijn =] O, alletwee de keren zag ik de auto in de noorden van San Fierro... Maargoed, het punt is dat je het niet vaak ziet... Daar zie ik hem ook regelmatig rijden, daar bij dat huis van die vriendin. Ik geloof Katie. Reageren
El Condor Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Ik heb vandaag een Hotknife gezien, in San Fierro. Haast onmogelijk, want die auto is gewoon het toppunt van zeldzaamheid in mijn ogen. Dit is volgens mij de tweede keer dat ik die auto zie terwijl ik SA best lang heb ... De hotknife staat altijd iets links van las venturas in de woestijn =] O, alletwee de keren zag ik de auto in de noorden van San Fierro... Maargoed, het punt is dat je het niet vaak ziet... Daar zie ik hem ook regelmatig rijden, daar bij dat huis van die vriendin. Ik geloof Katie. Ja, daar in de buurt zag ik hem dus rijden. Maargoed, verder is het ook niet belangrijk eigenlijk, want dat is meer bijzaak... mvg Reageren
Kloep Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Ik heb vandaag een Hotknife gezien, in San Fierro. Haast onmogelijk, want die auto is gewoon het toppunt van zeldzaamheid in mijn ogen. Dit is volgens mij de tweede keer dat ik die auto zie terwijl ik SA best lang heb ... De hotknife staat altijd iets links van las venturas in de woestijn =] O, alletwee de keren zag ik de auto in de noorden van San Fierro... Maargoed, het punt is dat je het niet vaak ziet... Daar zie ik hem ook regelmatig rijden, daar bij dat huis van die vriendin. Ik geloof Katie. Ja, daar in de buurt zag ik hem dus rijden. Maargoed, verder is het ook niet belangrijk eigenlijk, want dat is meer bijzaak... mvg lol, dat is geen bijzaak, daar gaat dit hele topic over. Reageren
El Condor Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Ja, maar het punt is duidelijk. Ik heb nog niet zo vaak een Hotknife gezien en nu heb ik het gezien in de buurt van San Fierro. Daar gaat dit hele topic niet over, dit topic gaat over zeldzame auto's in GTA SA in het algemeen mvg Reageren
Kloep Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Ja, maar het punt is duidelijk. Ik heb nog niet zo vaak een Hotknife gezien en nu heb ik het gezien in de buurt van San Fierro. Daar gaat dit hele topic niet over, dit topic gaat over zeldzame auto's in GTA SA in het algemeenmvg En jij beweerde dat de hotknife een zeldzaam voertuig was, wat dus niet zo is. Maar goed. Laten we er nu maar over ophouden, want op deze manier kunnen we nog wel 20 pagina's vollullen. Reageren
tjoef Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Mag ik nog even melden dat ik nog NOOIt ergens in SA een Hotknife heb zien rijden! Enkle met die funhouse cheat aan en op de parking van de rijschool als je alles goud hebt. Reageren
bobsie132 Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 ik ben wel eens gewoon die FBI wagen die je bij de laatste missie nodig hebt om door de muur te rijden tegengekomen in los santos :Y natuurlijk meteen gejat en in mijn garage gestouwd Reageren
Sebast258 Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 ik ben wel eens gewoon die FBI wagen die je bij de laatstemissie nodig hebt om door de muur te rijden tegengekomen in los santos :Y natuurlijk meteen gejat en in mijn garage gestouwd Die ben ik eens tegengekomen in rond verdant meadows. Ik wou er in gaan maar toen ik de deur opendeed zag ik dat er 2 in zaten. Te lang getwijfeld en tja, opgepakt.... Reageren
Bossinkje Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Bedoelen jullie die lichtblauwe tank??? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.