TalkingPear Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 jongens julie zitten telkens te zeiken over DAT IJSWAGENTJE mister whoopee ofzo maatr die vind ik zo hij rijd vaak bij het strand Reageren
steintje Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 jongens julie zitten telkens te zeiken over DAT IJSWAGENTJE mister whoopee ofzo maatr die vind ik zo hij rijd vaak bij het strand welk strand? Reageren
Bossinkje Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 jongens julie zitten telkens te zeiken over DAT IJSWAGENTJE mister whoopee ofzo maatr die vind ik zo hij rijd vaak bij het strand welk strand? Santa Maria Beach.. In Los Santos. Reageren
Addicted2 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik heb geloof ik al bijna alle wagens gezien....behalve de pizzaboy, maar die boeit me niet zo Reageren
sniper rifle Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 ik heb een berckleys RC van gevonden gelijk in me garage gezet. k heb hem gevonden onder het vliegveld van Las Venturas Reageren
HA5H Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 jongens julie zitten telkens te zeiken over DAT IJSWAGENTJE mister whoopee ofzo maatr die vind ik zo hij rijd vaak bij het strand welk strand? Santa Maria Beach.. In Los Santos. Ik heb em daar echt nog nooit gezien? :o Ik heb geloof ik al bijna alle wagens gezien....behalve de pizzaboy, maar die boeit me niet zo Das toch dat Pizza Koeriers Scootertje uit GTA: Vice City? Reageren
.Senne Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 (bewerkt) jongens julie zitten telkens te zeiken over DAT IJSWAGENTJE mister whoopee ofzo maatr die vind ik zo hij rijd vaak bij het strand welk strand? Santa Maria Beach.. In Los Santos. Ik heb em daar echt nog nooit gezien? :o Ik heb geloof ik al bijna alle wagens gezien....behalve de pizzaboy, maar die boeit me niet zo Das toch dat Pizza Koeriers Scootertje uit GTA: Vice City? yep, maar in GTA San Andreas heb je dat ook zitten, al zie je die dus niet veel ik heb hem zelf nog nooit gezien, enkel met de funhouse cheat maar de Mr. Whoopy zie ik echt wel veel rijden dan, vooral in het dorpje naast verdant meadows met die reuzegrote haan zie ik hem vaak staan. ik ga er dan leuk altijd mee rijden, maar bestuurt echt K*T[/font] EDIT: was net aan het checken, het is zijn vaste spawnplaats daar boven verdant meadows, logisch dus dat ik hem altijd tegenkom :$ greetz_ Bewerkt: 2 mei 2008 door senneken Reageren
m.o.d Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 ik reed gister met wated level 5 wat rond, en toen stonden er 2 buffalo's voor het stoplicht dat was de eerste keeer dat ik ze zag rijden. Reageren
Nicky Bobs Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Cheetah is de zeldzaamste die ik zag ;P ook de mooiste vind ik btw al sinds GTA III Reageren
Basssss Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Ik heb geloof ik al bijna alle wagens gezien....behalve de pizzaboy, maar die boeit me niet zo Dat is dan heel appart want ik kom soms nog wel eens een voertuig tegen die ik nog nooit heb gezien maar de pizzaboy was een van de eerste voertuigen die ik tegenkwam in SA. Reageren
joppie Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Pizzaboy kom ik best vaak tegen hoor. degene die ik bijna nooit tegenkom zijn de andromada, fbi truck en de swat tank... maar deze rijden nooit rond in het spel. Reageren
megamaggot Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Staat de Pizzaboy niet bij de pizzatent in Los Santos? K dacht van wel, maar ik kan natuurlijk verkeerd zijn Reageren
joppie Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Staat de Pizzaboy niet bij de pizzatent in Los Santos?K dacht van wel, maar ik kan natuurlijk verkeerd zijn Uhm, de Pizzaboy heeft geen vindplaats dacht ik. (Ja ok heeft ie wel maar niet eentje waar ie altijd weer spwnt) Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Klopt, de Pizzaboy heeft geen vaste spawnplaats, misschien op een plek waar een willekeurig voertuig kan staan. De kans is groter dat je 'm rond ziet rijden door een werknemer van Well Stacked Pizza Co. Het enige voertuig die ik nog nooit ben tegengekomen is de Phoenix, m.u.v. de race San Fierro Hills en de missie A Home in the Hills. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.