Jump to content

Zeldzame voertuigen

Recommended Posts

Geplaatst:
Het enige voertuig die ik nog nooit ben tegengekomen is de Phoenix

Die heb ik in me garage, maar die zie je inderdaad nooit.

• Reacties 237
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Bossinkje

15

• _KoE_Mzungu

9

• MegaPilot

9

• sniper rifle

7

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben in San Fierro al eens een Windsor tegengekomen die komen haast niet in Fierro voor ^_^

Bewerkt: door Danny13091994
Geplaatst:

Mr. Whoopie is niet zeldzaam, rijdt geregeld bij die weg bij het strand in los santos, dan bedoel ik die weg van die tunnel, daar rijdt die vaak.

Zeldzaam, tja, wat is zeldzaam, elk voortuig zie ik wel vaker dus...

Hot knife rijdt gewoonlijk niet op de straat, mssn wel als je alles goud hebt in de auto rij school.

Turismo, alpha (meestal zie je de jetster), euros en neptune zouden dan wel de zeldzaamste zijn volgens mij.

Geplaatst:
Mr. Whoopie is niet zeldzaam, rijdt geregeld bij die weg bij het strand in los santos, dan bedoel ik die weg van die tunnel, daar rijdt die vaak.

Zeldzaam, tja, wat is zeldzaam, elk voortuig zie ik wel vaker dus...

Hot knife rijdt gewoonlijk niet op de straat, mssn wel als je alles goud hebt in de auto rij school.

Turismo, alpha (meestal zie je de jetster), euros en neptune zouden dan wel de zeldzaamste zijn volgens mij.

NEPTUNE?

ofwel issie zoo zeldzaam dat ie niet eens op wikigta staat, ofwel heb je je vergist. :7

(had er nog nooit van gehoord, dus ben ff gaan checken op de voertuigen pagina van wikigta san andreas, maar niet te vinden. voertuigen )

greetz_ :cya:

Geplaatst:

Ja, hij moet er eigenlijk bij staan. De NEptune spawnt na de eerste missie van Wang Cars in Wang cars.

Nee ik ben geen wanker :@

Geplaatst:

Tja de discussie of je nu wel of geen wanker bent ga ik niet voeren, heb daar ook geen behoefte aan. Maar >hier< staat toch duidelijk dat het om een U'ranus gaat. :Y

Geplaatst:
Tja de discussie of je nu wel of geen wanker bent ga ik niet voeren, heb daar ook geen behoefte aan. Maar >hier< staat toch duidelijk dat het om een U'ranus gaat. :Y

BEdankt KoE, zeker de verkeerde auto er neer gezet. Maar de Neptune zit er wel zeker in. Ik heb hem in de garage van Doherty, getuned en wel :D En Niemand heeft de behoefte om te weten wie wel en wie niet een wanker is :puh:. ik zeker niet

Maar de Neptune zit er wel zeker in. Ik heb hem in de garage van Doherty, getuned en wel
Weet je zeker dat je je niet in de naam hebt vergist? Zo niet, zou je mij dan een kopie kunnen geven van je savegame, PS2 of PC. Of anders een screen kunnen geven?

Edit @ hieronder: Zullen we eerst maar afwachten wat er uit z'n savegame of screen tevoorschijn komt. ^_^

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

Ik denk dat hun een soortgelijke mod hebben gedownload met sami en dat die mod de Uranes vervangt. Want zelfs ik weet dat er geen NEPtune in GTA Sanandreas is en ik denk ook WikiGta niet.

Geplaatst:

ik kom ze allemaal gwn tegen behalve de ,faggio of turismo behalve als ik in super gt rijd dan vind ik de turismo.

de faggio kom ik gwn het moeilijkst tegen.

Geplaatst:

er zijn niet echt 'zeldzame' auto's, als je in de goede plaats bent heb je van een auto die ergens anders bijna niet te vinden is, er heel veel.

Geplaatst:
jongens julie zitten telkens te zeiken over DAT IJSWAGENTJE mister whoopee ofzo maatr die vind ik zo hij rijd vaak bij het strand :duh::schater:

welk strand?

los santos dat strand met die pier:P

Ik ben ooit de DFT-30 (vrachtwagen) tegengekomen, Ik kwam 'm volgensmij ergens in Badlands tegen. :Y

EDIT: Hier nog een wat info en een foto erbij. »»klik««

Bewerkt: door Issie3222

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...