Jump to content

Zeldzame voertuigen

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik ben ooit de DFT-30 (vrachtwagen) tegengekomen, Ik kwam 'm volgensmij ergens in Badlands tegen. :Y

EDIT: Hier nog een wat info en een foto erbij. »»klik««

Een DFT-30 kun je vaak tegenkomen in de buurt van een vliegveld..Tenminste,daar kom ik hem het vaakst tegen.

• Reacties 237
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Bossinkje

15

• _KoE_Mzungu

9

• MegaPilot

9

• sniper rifle

7

Geplaatst: (bewerkt)
Mr. Whoopie is niet zeldzaam, rijdt geregeld bij die weg bij het strand in los santos, dan bedoel ik die weg van die tunnel, daar rijdt die vaak.

Zeldzaam, tja, wat is zeldzaam, elk voortuig zie ik wel vaker dus...

Hot knife rijdt gewoonlijk niet op de straat, mssn wel als je alles goud hebt in de auto rij school.

Turismo, alpha (meestal zie je de jetster), euros en neptune zouden dan wel de zeldzaamste zijn volgens mij.

NEPTUNE?

ofwel issie zoo zeldzaam dat ie niet eens op wikigta staat, ofwel heb je je vergist. :7

(had er nog nooit van gehoord, dus ben ff gaan checken op de voertuigen pagina van wikigta san andreas, maar niet te vinden. voertuigen )

greetz_ :cya:

Foutje, waarom heeft dat ding ook zo'n rotnaam :puh:

Bewerkt: door hello123456
Geplaatst:

ik ben de zr 350 rs tegen gekomen echt een vet ding op de ps2!

de beschrijving dubbele spoiler n een paar dikke banden ik heb hem niet meer maar ik heb er in gereden

weer eentje: de stallion met een hardtop

>>> Door Bling: Dubbelpost samengevoegd. Je bent actief genoeg om te weten dat je daarvoor de "Bewerk"-knop kunt gebruiken. <<<

Geplaatst:
Maar de Neptune zit er wel zeker in. Ik heb hem in de garage van Doherty, getuned en wel
Weet je zeker dat je je niet in de naam hebt vergist? Zo niet, zou je mij dan een kopie kunnen geven van je savegame, PS2 of PC. Of anders een screen kunnen geven?

Edit @ hieronder: Zullen we eerst maar afwachten wat er uit z'n savegame of screen tevoorschijn komt. ^_^

Ik heb gecheced en heb me inderdaad in naam vergist. Het komt denk ik omdat ik alleen GTA IV speel nu.

Geplaatst:

de dft kom ik zo vaak tegen bij badlands staat hij en in los santos achter het vlieveld

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik weet niet of het bij jullie zo is, maar de Bus (en dan de echte bus, niet de coach) ben ik maar 2 keer tegengekomen dit jaar, de laatste keer was vandaag ^_^

Verder:

De Buccaneer, de Manana en de Tampa kom ik alleen tegen bij de Esplanades van San Fierro, hoewel de Tampa ook soms staat Bij Coutt & Schutz in Jefferson.

Ik weet niet of het bij jullie zo is, maar de Bus (en dan de echte bus, niet de coach) ben ik maar 2 keer tegengekomen dit jaar, de laatste keer was vandaag ^_^

Verder:

De Buccaneer, de Manana en de Tampa kom ik alleen tegen bij de Esplanades van San Fierro, hoewel de Tampa ook soms staat Bij Coutt & Schutz in Jefferson.

Zit de Bus in het spel?

Kdacht tog van niet hoor, zoja, hij heeft geen vindplaats, maar kzou hem graag hebben, heb je tips?

Alvast bedankt!

Nu over Mr Whoopee,

ik heb hem nog NOOIT tegengekomen op straat,

ik heb het spel al heel lang, en kspeel er heel veel op,

maar nog nooit tegengekomen!

Kwas nieuwsgierig, dus bennek gaan kijken op zn spawnplaats he:)

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Verder:

Zit de Bus in het spel?

Kdacht tog van niet hoor, zoja, hij heeft geen vindplaats, maar kzou hem graag hebben, heb je tips?

Alvast bedankt!

Nu over Mr Whoopee,

ik heb hem nog NOOIT tegengekomen op straat,

ik heb het spel al heel lang, en kspeel er heel veel op,

maar nog nooit tegengekomen!

Kwas nieuwsgierig, dus bennek gaan kijken op zn spawnplaats he:)

De bus zit er wel deglijk in hoor. Hij rijdt vaak rond op de snelweg bij het platteland als ik me goed herrinner en er is ook wel een vindplaats voor de Mr. Whoopee. Zie maar:

http://nl.wikigta.org/wiki/Mr_Whoopee_loca..._San_Andreas%29

En anders zie je de Mr. Whoopee vaak bij de snelweg van die stadion rijden.

Geplaatst:

de bus ben ik nog nooit rijdende tegengekomen, en ik vroeg me iets af:

kan je op straat een rijdende NRG-500 tegenkomen? (met iemand op dus eh :D )

heb ik ook nog nooit zien gebeuren :cya:

Geplaatst:

Nee, dat zie je nooit gebeuren. Je kunt hem dus alleen op een loods vinden in de haven van San Fierro en als je alles goud hebt bij de bikschool vind je hem daar ook nog. Voor de rest zie je hem nooit.

Geplaatst:

Je vindt hem vaker hoor. Op deze map staan alle NRG's aangeduid. Oranje betekent (meestal) altijd daar. Rood betekent : Na een bepaalde vordering in een Missie/school/minigame daar te vinden.

Link

Volgens mij meende ik zelf een ped te zien Racen met een NRG in een Los Santos straat race, Unsure... De PCJ en de NRG lijken toch zo op elkaar :$. Maar op straat zelf lijkt me een raadsel. Helaas nog niet gezien.

Klopt bij een aantal straatraces op de motor hebben sommige tegenstanders ook een NRG, soms ook bestuurt door Michelle Cannes. Ik dacht o.a. Little Loop en Desert Tricks sowieso. Maar de NRG heeft in elke grote stad 1 of 2 vindplaatsen. De PCJ lijkt meer op de BF of FCR dan de NRG, maar de FCR heeft een veel donkerder geluid. De NRG is duidelijk herkenbaar aan de nummers op de zijkant en de typische driehoekige achterkant.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

Heeft er iemand een tip om de Bus vlug te krijgen?

Kspeel het spel op PS2 zonder cheats, zonder ARMAX ofzoiets...

alvast bedankt!

Heeft er iemand een tip om de Bus vlug te krijgen? Kspeel het spel op PS2 zonder cheats, zonder ARMAX ofzoiets... alvast bedankt!
Hopen dat je 'm op straat tegenkomt. Over het algemeen let ik niet op bussen, maar ik weet dat de Coach bijna overal te zien is en dat je de Bus bijna niet tegenkomt.

Wat wel grappig is aan de Bus: gewoon instappen gebeurd altijd aan de linkerkant - ook als je rechts staat. Behalve als de linkerkant tegen een muur staat: dan stapt hij wel via de rechterkant in en zie je heel even z'n voeten door de voorkant van de Bus uitsteken. :puh: (Getest met een carspawner.)

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:
Heeft er iemand een tip om de Bus vlug te krijgen? Kspeel het spel op PS2 zonder cheats, zonder ARMAX ofzoiets... alvast bedankt!
Hopen dat je 'm op straat tegenkomt. Over het algemeen let ik niet op bussen, maar ik weet dat de Coach bijna overal te zien is en dat je de Bus bijna niet tegenkomt.

Wat wel grappig is aan de Bus: gewoon instappen gebeurd altijd aan de linkerkant - ook als je rechts staat. Behalve als de linkerkant tegen een muur staat: dan stapt hij wel via de rechterkant in en zie je heel even z'n voeten door de voorkant van de Bus uitsteken. :puh: (Getest met een carspawner.)

Bedankt!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...